• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Baltics - Eastern Europe - Balcan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thomas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ton daamin näkösii on Unkarissa peltohuoratkin jotka päivystää pellon reunassa, patja heinikossa, Balatonin etelä/länsi-päädyssä...
biggrin.gif

Siellä pellon laidalla on varmasti tapahtunut jonkinlaista valintaa kysyntä/tarjonta-lain perusteella. Mutta alentaako se mitenkään kauniin naisen arvoa, jos joku yhtä kaunis myy itseään pellon laidalla?

Noh noh, ei nyt olla niin ryppyotsaista...
biggrin.gif
..arvostettua touhua se on ainakin meidän "piireissä"..
bowdown.gif
tounge.gif

Eläkä menekkään, se Moldova on per..äpi!
033102ass_1_prv.gif
Ajoin viime kesänä eteläosan läpi Ukrainasta Romaniaan ja toista kertaa en aja...
033102ass_1_prv.gif

Minä olen ajanut maan halki. poikki ja edestakaisin viitenä eri vuotena. Hieno maa ja mahdollisimman pian taas uudelleen!
cool.gif

Eipä meilläkään valittamista pahemmin ollut (teitä lukuunottamatta) Moldovan suhteen, oltiin siellä kuitenkin läpiajon sijaan kaksi yötä... kävi vähän kuin kahvitauolle Kosovossa
biggrin.gif

Hyvä tarina oli, saakos tätä mistään ladattua yhtenä kappaleena HD-laadulla?

HD -laatua ei valitettavasti ole, koska kamerakaan ei ollut ihan sitä kriteeriä täyttävää. Anyways, huomattavasti juutuupi versiota parempilaatuinen löytyy dropboxin kautta, laita mulle tai Denibus -nimimerkille henk. koht. viestinä täällä sähköpostiosoitteesi, niin saat paluupostissa linkin jota kautta sen voi ladata.

Back