• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bagster tankinsuojus - mitään hyötyä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän sitä suojaa ole tarvis pitää, kuin silloin kun käyttää tankkilaukkua.
No sittenhän alkuperäinen kysymys on oikeastaan ihan turha
tounge.gif

Mä ymmärsin, että tuo on tuollainen vähän kiinteämpi ratkaisu mitä ei joka välissä irroitella..

noh, ihan sama. Ei jaksa jauhaa enään. Kaikki tietää jo mitä mieltä mä oon.
wink.gif

Mulla on vähän kaksijakoinen mielipide tuollaisiin suojuksiin. Jos käyttää paljon laukkua, niin se varmasti puolustaa paikkaansa. Kuitenkin tulee mieleen pappa, joka laittaa uuteen autoonsa heti penkinsuojat biltemasta. Mikä hyöty on uudesta hienosta verhoilusta tai maalipinnasta jos sen panee heti piiloon. Se penkki kuluu kuitenkin käytössä siellä suojan allakin, tai vaikka ei kuluisikaan niin hyöty tästä vaivannäöstä on seuraavalla omistajalla joka ottaa suojat pois..
Ihan niinku oisin itte kirjottanu,
thumbs-up.gif
mutta ei näyttäny tuo nicki oikeen tutulta  
tounge.gif

Olen hieman eri mieltä tuosta pölyn pääsystä bagstersuojuksen alle. Olen käyttänyt kolmatta vuotta tankkisuojusta. Joka kevät olen ottanut sen irti ja mitään likaa en ole välistä löytänyt.
Joo, minullakin on eriävä mielipide
wink.gif

748:ni edellinen omistaja on käyttänyt Bagsteriään ilmeisen ahkerasti. Ehkä tankkiliivi leväperäisesti asennettu, sen pehmusteisiin päässyt jo aiemmin likaa tai sitten pyörän aerodynamiikka vain ohjaa moskan sopivaan paikkaan. Joka tapauksessa tankissa on ikävä kokispullonmuotoinen naarmuuntunut rajapinta. Aivan sama muoto, kuin Bagsterin tankkiliivin sisäpehmusteilla. Eikä ole testaamillani vahoilla kuin keventynyt hieman.
mad.gif

Olen hieman eri mieltä tuosta pölyn pääsystä bagstersuojuksen alle. Olen käyttänyt kolmatta vuotta tankkisuojusta. Joka kevät olen ottanut sen irti ja mitään likaa en ole välistä löytänyt.
Joo, minullakin on eriävä mielipide
wink.gif

748:ni edellinen omistaja on käyttänyt Bagsteriään ilmeisen ahkerasti. Ehkä tankkiliivi leväperäisesti asennettu, sen pehmusteisiin päässyt jo aiemmin likaa tai sitten pyörän aerodynamiikka vain ohjaa moskan sopivaan paikkaan. Joka tapauksessa tankissa on ikävä kokispullonmuotoinen naarmuuntunut rajapinta. Aivan sama muoto, kuin Bagsterin tankkiliivin sisäpehmusteilla. Eikä ole testaamillani vahoilla kuin keventynyt hieman.  
mad.gif
Näkemäni Bagsterit ovat olleet kauttaaltaan pehmustettuja sisäpinnaltaan.
Onko muunlaisiakin?

Kun tehtiin etelänmatka, niin kaverilla oli sellaine tankkilaukku, joka
kiinnittyi sellaisilla sivulerputtimilla, joissa oli magneetiti sisällä. Se oli
matkalla ihan kätevä, mutta kaiken vesi ja kurasateen jälkeen
tankin ja laukun väliin meni moskaa - tietenkin. Aikaa myöten se
naarmutti tankkia. Se ei ollut ihan kiva juttu. Että varokaa sitä.
crazy.gif
Noin mulle meinaa käydä! Uuden pyörän tankki on vielä täydellinen. Magneettilaukku on ny pakko laittaa.

Mitä siinä alla ois paras käyttää suojana? Viime kesänä katelin, että lahtelaispariskunta käytti vaan kankaita.

Minusta toi on kyllä :hanuria:sta noi tankki nahat pankaa koko mopo nahan sisään ettei tule niitä naarmuja voi v***u joo tää on sitten mun mielipide
062802moto_prv.gif

No jos haluaa pelata varman päälle, niin voihan sen tankin vielä suojata sellaisella muovilla sen bagsterin suojan alle...
On kyllä kait harvinaisempaa, että sinne alle kuraa menee, onhan se niin kattava suoja...mut ehkä jonkun pyörän aerodynamiikka aiheutta sellaistakin.Ilmavirtauksethan on niin mystisiä juttuja, muuttuvat niin pienestäkin.

Back