Nyt on Kingi ostettu ja ensimmäiset 400 km takana ja tänään vielä toiset 400, niin pääsee kotitalliin puunaamaan. Yllättävän tukeva nakuksi eikä tuuli juuri haittaa vaikka marssinopeus onkin siellä 120-140 välissä. Itseasiassa tuo oli yllättävä piirre, mutta positiivisessa mielessä
Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen
Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?
Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen

Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?

Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu 
Ei olis sähköisenä/skannattuna?