• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja sit niille joiden mielestä B-King on liian iso: Mini B-King
Tai siis GSR250. Muutama lisäpiirros:

first-look-2010-suzuw.jpg

No niin! Pyörä olis talviteloilla ja taas uudet suunnitelmat, joten tavaraa olis tarjolla tuolla kaupallisellapalstalla.http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?act=ST;f=107;t=109119

osta itsellesi joululahjaksi linkin mukainen putki, uusi, käyttämätön. hinta 1200,-

http://www.roaringtoyz.com/Gallery/08BKing/index.htm

myyntipuhetta valmistajan sivuilta:

Our BKing  4-2-1 Polished Stainless Low Exit Megaphone Full Exhaust is one mean system! It's a bolt-on for the 2008-2009 Suzuki B-King. The system comes with a tail light and integrated turn signals to fill in when the stock guns are removed. Sure we could talk all day about that Polished Megaphone and the "Tunable Baffles" but here's the facts:

• High Quality, Stainless Steel Construction!
• Polished Megaphone!
• High Strength Stainless Construction Saves Weight–15 lbs. for Complete System!
• Two Removable Baffles allow for three different sound levels!
• Bolts on to a Stocker or it will handle all Wide Tire Kits!

Great Sound, FANTASTIC LOOK!

hup samaa mieltä ehdottomasti tarttee "undertailin"

super hirveen näköinen kun kaikki "roina" paistaa sieltä alta kun putken poistaa..

Onkos kellään kokemusta tässä ketjussa esitellystä Jazz Motorsport -nettikaupasta? Tuleeko kamat perille kuten pitää? Ajattelin Kingiin tilailla slipareita...

Tai jos on vinkkiä järkevän hintaisista pöntöistä Euroopassa, niin saa kertoa.

Ne ixil pöntöt painaa ainakin tonnin stormilla on hyllyssä mulle tulleet 1/4 putket aivan törkeen hienot oliko merkki on nyt jotenkin dementia vieny mutta se edustus siirtyi juuri vuoden alussa stormille. Itse valitsin bodis pöntön

Ne ixil pöntöt painaa ainakin tonnin stormilla on hyllyssä mulle tulleet 1/4 putket aivan törkeen hienot oliko merkki on nyt jotenkin dementia vieny mutta se edustus siirtyi juuri vuoden alussa stormille. Itse valitsin bodis pöntön
Okei. No ehkä ei sellaisia tonnin painoisia viitsi ottaa. Yoshin TRC:t olisi aika varma valinta. Ehkä pitää laittaa tiaukseen sellaiset.

Kovin on hiljaiseloa Kingi palstalla!? Onko kellään mitään tuunausta meneillään näin talvi aikaan? Itellä taitaa rajoittua tangon vaihtoon ja pleksin laittoon.

Back