• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
se jalkojen mahtuminen ei ole ongelma, siihen buellin jalkatapit niin jalat mahtuu mainiosti laskee jalkoja juuri sopivasti pitkille miehille, Juuri katsoin kun hartsa istui mun mopon selässä alastarossa ja hyvin näytti mahtuvan Hartsan jalat (Hartsa = hiton pitkä )

samoin on saatavilla niitä tankin sivu "poskia" jotka on nostettu ja madallettu , joten jos hankintaan vaikuttaa ainoastaan tuo polvien osuminen niin se on helposti ratkaistu !
thumbs-up.gif

V matti hyviä vertailuja
nixweiss.gif
tuo stongan kapeus on muokin hieman mietityttäny... pitäis kokeilla noin 2 cm leveempää

Kävin kanssa Frankilla koeajamassa perjantaina b-kingin. Mulla on pituutta 191 cm ja polvet ottaa kiinni tankin muoviosiin jos roikuttelee varpaita. Jos taas pitää jalkoja rata-asennossa niin polvet mahtuu juuri ja juuri. Eli tapit pitäisi tosiaan vaihtaa... ihanan kallista.

<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Hayabusa-B-King-Clear-LED-Clutch-Chrome-cover_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q
2em14QQhashZitem27aab98b29QQitemZ170368011049QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">linkki</a>

onnistukohan mun linkki mut siitä B-kingistä sais joulukuusen

Itsekkin olisin Kingin ostanut mutta polvet ei pitkällä miehellä (186cm) mahdu tankin pokkauksen alle.  
sad_orig.gif

Kaksi kertaa piti koeajaa, ennen kuin uskoin.
Oli niin maukas moottori  
biggrin.gif
Pimp deine B-King <a href="http://cgi.ebay.de/Tankhutzen-Suzuki-B-King-Tankhauben_W0QQitemZ400070860247QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraft
radteile?hash=item5d2614ddd7&_trksid=p3286.c0.m14" target="_blank">Tuossa yksi ratkaisu polviongelmaan </a> .Ponttoonit pois tankista ja uudet palat tilalle

Moi vaan tänne sukisuki omistajillekin.

Ensi keväänä olisi aikomus vaihtaa isompaan ja B-Kingiä näyttäis saavan todella sopivasti.

Onko kellään tiedossa että missä moista saisi käydä koeajamassa,mielellään n.50km:n säteellä PK-seudusta?

Eipä ollu House of Bikessä Kingiä enää.
Nooh,tulipahan testattua Speed Triple samalla.
Kiva peli sekin.

Huomiseksi sai Helsingin pyörä ja mopo järkättyä maahantuojan koeajopyörän.

No niin,kingi koettu ja taisi tulla kalliiksi se reissu...

Heti ekoilla treffeillä kunkku ei ainoastaan antanut ymmärtää vaan ymmärsi antaa.
inlove.gif

Se voima oli kyllä niin muikea että hymyilytti koko tunnin koerakastelun ajan.

Yllättävän ketterä noinkin isoksi pyöräksi ja oikeastaan ainoa miinus tuli juurikin siitä idioottimaisesta polven syvennyksestä tankin poskissa.
crazy.gif

Ja tietysti "kenttälapio" lähtee vaihtoon.

Eli modifikaatioita JOUTUU tekemään...

Wirallisella maahantuojalla ei mustaa versiota enää kuulemma ole ja se kun on mielestäni ainoa oikea väri niin joutuu vissiin s-posteja lähettelemään useampaan paikkaan jos jostakin vielä sattuis löytymään...

Sama kävi mulle viime kesänä..
smile_org.gif

Mua hymyilyttää vielä 26tkm jälkeenkin
thumbs-up.gif

Yllättävän ketterä noinkin isoksi pyöräksi
On juu ketterä, mutta kovaa ajaessa (radalla tietysti
biggrin.gif
) käy kunnon päälle.. Nopeissa liikkeissä joutuu tosiaan käyttämään hieman woimaa.

Wirallisella maahantuojalla ei mustaa versiota enää kuulemma ole ja se kun on mielestäni ainoa oikea väri niin joutuu vissiin s-posteja lähettelemään useampaan paikkaan jos jostakin vielä sattuis löytymään...
Ilmeisesti kaikki maassa olevat mallit on vieläkin K8:ja? Liekö vielä absittomia kaikki?

K9:ä löytyis valkoisenakin, tosin ensimmäistäkään ei ole tullut vastaan. Nyt jos olisin ostamassa ei-ylivuotista, niin kyllä olis aika vaikea valita mustan ja valkoisen välillä.. (IMO se hopea/harmaa on ihan kamala..
crazy.gif
pl. etujarrusatulat
lookaround_orig.gif
)

Sama kävi mulle viime kesänä..
smile_org.gif

Mua hymyilyttää vielä 26tkm jälkeenkin
thumbs-up.gif

Yllättävän ketterä noinkin isoksi pyöräksi
On juu ketterä, mutta kovaa ajaessa (radalla tietysti
biggrin.gif
) käy kunnon päälle.. Nopeissa liikkeissä joutuu tosiaan käyttämään hieman woimaa.

Ilmeisesti kaikki maassa olevat mallit on vieläkin K8:ja? Liekö vielä absittomia kaikki?

K9:ä löytyis valkoisenakin, tosin ensimmäistäkään ei ole tullut vastaan. Nyt jos olisin ostamassa ei-ylivuotista, niin kyllä olis aika vaikea valita mustan ja valkoisen välillä.. (IMO se hopea/harmaa on ihan kamala..
crazy.gif
pl. etujarrusatulat
lookaround_orig.gif
)
Sain sellaisen käsityksen että muita ei tällä hetkellä maahantuojalla ole saatavana kuin harmaata non-abs versiota.

EE-Eskoltakin tuli viestiä että jos hommataan musta BK niin hinta on ihan eri millä nää harmaatuojat nyt niitä varastossaan oleviaan myy(11,9k).
Tarjos sitte sitä "kammovarusteltua" harmaata kingiänsä.
Ei kiitos,tai no ne sliparit ja kilpitelineen vois ottaa muille ei oikein ole käyttöä.

Autocenterillä on yksi musta BK mutta väliraha jota zetasta tarjosivat oli "virallista" versiotakin jonkun verran kalliimpi.

On muuten todella suuri hintahaitari ollu väliraha tarjouksien suhteen tämän pyörän osalta.

Pahimmat repeilyt aiheutti erään Itä-Helsinkiläisen Suzuki-diilerin väliraha "tarjous" jossa siis mun n.5000km ajettu -09 Z750 olis vaihtunu uuteen B-kingiin 11400€:n välirahalla.

Melkein olin jo tekemässä diiliä...tai sitten en...

Pahimmat repeilyt aiheutti erään Itä-Helsinkiläisen Suzuki-diilerin väliraha "tarjous" jossa siis mun n.5000km ajettu -09 Z750 olis vaihtunu uuteen B-kingiin 11400€:n välirahalla.

Aika reilu tarjous!!! Tolla rahalla kyllä pitäis Kwaakun jo vaihtua
biggrin.gif
biggrin.gif

Kysyitkö edes kauppiaalta: Vittuiletko?

biggrin.gif
biggrin.gif

Noh kyllä mä pidän tota vittuiluna tai ainakin asiakkaan äo:n vähättelemisenä.

Jättäis sitte vaikka moiset "tarjoukset" tekemättä jos ei kaupanteko kiinnosta.

Nooh tiedänpähän tästä lähtien sitten olla kusemattakaan sinne päin...
033102ass_1_prv.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

033102ass_1_prv.gif
House of bikes?

biggrin.gif
biggrin.gif

033102ass_1_prv.gif
House of bikes?
Sepä se.

Back