• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king 1300 huh huh

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aika erikoisen näköinen kapistus tuo uusi b-king 1300. Millään ei aivot hyväksy tuota perän ulomuotoa. Takaputket satulan alla näyttää niiiiin erikoisilta. Kieltämättä huomiota herättävä paketti kotikylän kesäkahvilan parkissa ensikesänä. kolahtaako joillain teistä tuo muotoilu. Mun pitää ainakin sulatella vielä.
crazy.gif
crazy.gif

crazy.gif

Jos nyt kerrankin sanoisi jotakin myönteistä, niin eipä voi ainakaan mallista erehtyä takaa päin katsottuna.

-hh-

Hölmön näköstä vaan kun on jumalattoman isot "putket", mutta sit putkien sisällä pienet pillit mistä kaasut tulee pihalle... Eli orkkisputket helevattiin vaan ja tuning-rööriä tilalle...
biggrin.gif

Tuleeks toi B-King joskus tuotantoonkin? Mun mielestä siitä on vouhotettu jo ties kuin pitkään ja mitään konkreettista ei silti näy
tounge.gif

Hölmön näköstä vaan kun on jumalattoman isot "putket", mutta sit  putkien sisällä pienet pillit mistä kaasut tulee pihalle... Eli orkkisputket helevattiin vaan ja tuning-rööriä tilalle...  
biggrin.gif
Eihän se haittaa jos on isot kanisterit penkinalla, kun on härsi ja sikatehokas leikkikalu. Toki äänet on kuin ompelukoneessa, mutta maisema vaihtuu....

Itekkin olen sita mielen kiinnolla odotellut,toi perän muotoilu,siis ainakin kuvissa,näytää siltä että joku san on sen tehnyt rankan karaoke ja sake illan jälkeisenä aamuna.

Näin vuosia sitten tällaisen version. Silloin vielä konseptina ja se oli mielestäni älyttömän hieno. Nyt tämä tuotantomalli on ruma kuin rullaverho.  
033102ass_1_prv.gif

Näin vuosia sitten tällaisen version. Silloin vielä konseptina ja se oli mielestäni älyttömän hieno. Nyt tämä tuotantomalli on ruma kuin rullaverho.
033102ass_1_prv.gif
Itse en ole nähnyt noin rumaa rullaverhoa koskaan, muuten täsmälleen samaa mieltä! Varsinkin ihmetyttää mitä v#ttua ne on tehneet tolle ajovalolle...
omg.gif
Täysin eri mieltä...minusta toi on helvetin kyrväkkään näkönen peli!

Eikös se Suzukin konseptimalli ollut remmiahdettu? Onko tämä myyntimalli vapaastihengittävä vai ahdettu....Nimittäin perän vois antaa anteeksi sainoastaan sillä
smile_org.gif

Back