Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"pää irtooooooo"Bike otti koeajonsa videolle.
Ja 600 CBR F miehet osoittelee parkkiksella sormella et "hyi kuin ruma pyörä"Tää pyörä on selkeesti tehty rauhalliseen työmatka-ajoon ja maltilliseen touringiin. Kyllä goretex kahisee, kun kaikki touring-miehet rynnii syksyllä kaupoissa b-kingiä ostamassa!
![]()
Oli todella hyvä pätkä!Bike otti koeajonsa videolle.
Olet siis päässyt mopedillasi K12R:n rinnalle ja kuullut sitä ennen ulinaa (kardaanista?). Kumpikin väite tuntuu epäuskottavalta.Kylläpä siitä ulina kuulu ja vielä tosi selvästi. Tarkennetaan vähän tilannetta. Odotin siis valojen vaihtumista vihreiksi kun viereiselle kaistalle tulee ko.bmw ulinan saattelema. Samalla valot vaihtuivat ja bmw ajoi ohi kun itse vielä räpläsin vaihdetta päälle. Siinä ääni kuului selvästi. Rinnalla ajaessa sitä ääntä ei enää erottanu.Ruma tai ei, mutta et sä siitä kyllä mitään ulinaa erota rinnalla ajaen. Paitti jos pakotorvesta sellaista kuuluisi, mitä myös epäilen. Shiittiä siis koko juttu...
Viheltäköön sitten vaikka se bemari kuskin perse, ihan sama. Aika jännä juttu että täällä tuntuu porukat tietävän jonkun pyörän äänet näkemättä ja kuulematta koko mopoa. Sitä en tiedä pitääkö ne kaikki sellaista ääntä mutta ainakin kyseinen laitos piti, olet siitä mitä mieltä sitten tahansa.Olet siis päässyt mopedillasi K12R:n rinnalle ja kuullut sitä ennen ulinaa (kardaanista?). Kumpikin väite tuntuu epäuskottavalta.Kylläpä siitä ulina kuulu ja vielä tosi selvästi. Tarkennetaan vähän tilannetta. Odotin siis valojen vaihtumista vihreiksi kun viereiselle kaistalle tulee ko.bmw ulinan saattelema. Samalla valot vaihtuivat ja bmw ajoi ohi kun itse vielä räpläsin vaihdetta päälle. Siinä ääni kuului selvästi. Rinnalla ajaessa sitä ääntä ei enää erottanu.Ruma tai ei, mutta et sä siitä kyllä mitään ulinaa erota rinnalla ajaen. Paitti jos pakotorvesta sellaista kuuluisi, mitä myös epäilen. Shiittiä siis koko juttu...
![]()
K12R:n tyhjäkäynti ei ole kaunista kuultavaa - ainakaan jos vakiopönttö on kiinni. BMW:n K12R:lle ominaisessa tyhjäkäytiäänessä yhdistyy tehokkaalle koneelle ominainen epätasaisuus nokkaketjun rallatukseen. Jos jotakin ulinaa olen pyörästäni joskus kuullut niin se on ollut peräisin heikkolaatuisista jarrupaloista. ... ai niin, ulinahan kuuluu vain taaksepäin.
Edit: hymiö puuttui
Joskus oon kuullut ääniä, mutta ne taitavat tulla pään sisältä.Viheltäköön sitten vaikka se bemari kuskin perse, ihan sama. Aika jännä juttu että täällä tuntuu porukat tietävän jonkun pyörän äänet näkemättä ja kuulematta koko mopoa. Sitä en tiedä pitääkö ne kaikki sellaista ääntä mutta ainakin kyseinen laitos piti, olet siitä mitä mieltä sitten tahansa.Olet siis päässyt mopedillasi K12R:n rinnalle ja kuullut sitä ennen ulinaa (kardaanista?). Kumpikin väite tuntuu epäuskottavalta.Kylläpä siitä ulina kuulu ja vielä tosi selvästi. Tarkennetaan vähän tilannetta. Odotin siis valojen vaihtumista vihreiksi kun viereiselle kaistalle tulee ko.bmw ulinan saattelema. Samalla valot vaihtuivat ja bmw ajoi ohi kun itse vielä räpläsin vaihdetta päälle. Siinä ääni kuului selvästi. Rinnalla ajaessa sitä ääntä ei enää erottanu.Ruma tai ei, mutta et sä siitä kyllä mitään ulinaa erota rinnalla ajaen. Paitti jos pakotorvesta sellaista kuuluisi, mitä myös epäilen. Shiittiä siis koko juttu...
![]()
K12R:n tyhjäkäynti ei ole kaunista kuultavaa - ainakaan jos vakiopönttö on kiinni. BMW:n K12R:lle ominaisessa tyhjäkäytiäänessä yhdistyy tehokkaalle koneelle ominainen epätasaisuus nokkaketjun rallatukseen. Jos jotakin ulinaa olen pyörästäni joskus kuullut niin se on ollut peräisin heikkolaatuisista jarrupaloista. ... ai niin, ulinahan kuuluu vain taaksepäin.
Edit: hymiö puuttui
Miten niin pääsin bemun rinnalle? Eiköhän se vespa tullut minun rinnalle mikäli lukea osaat. Semmonen kyttyrän rinnalle pääseminen on kyllä helppo juttu, yhtä helppoa kuin sen ohittaminenkin.
Pee King se on? Pissakuningas!onhan outoa, ensin Moto Guzzi antaa fillarille nimeksi Norge ja nyt Suzuki ristii oman kummajaisensa Kiinan pääkaupungin mukaan...