• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king 1300 huh huh

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On tuo bemari kyllä paremman näkönen ko peekingi...
Peekingi on yhtä ruma ko naapurin munmo
tounge.gif

Melko suurellinen mainos ainakin b-kingistä tuli äsken vastaan eurosportilta... Berliinin muurin kaatamista, ihmisen ensi lentoja, Jesse Owensia ja sitten b-king.

Vaikuttaa siltä, että pitää käydä koeajolla, mutta miten tohon saa tavararullan kiinni, jos noi putket on ulkokuoreltaankin kuumat?

onhan outoa, ensin Moto Guzzi antaa fillarille nimeksi Norge ja nyt Suzuki ristii oman kummajaisensa Kiinan pääkaupungin mukaan...

Ruma tai ei, mutta et sä siitä kyllä mitään ulinaa erota rinnalla ajaen. Paitti jos pakotorvesta sellaista kuuluisi, mitä myös epäilen. Shiittiä siis koko juttu...
Kylläpä siitä ulina kuulu ja vielä tosi selvästi. Tarkennetaan vähän tilannetta. Odotin siis valojen vaihtumista vihreiksi kun viereiselle kaistalle tulee ko.bmw ulinan saattelema. Samalla valot vaihtuivat ja bmw ajoi ohi kun itse vielä räpläsin vaihdetta päälle. Siinä ääni kuului selvästi. Rinnalla ajaessa sitä ääntä ei enää erottanu.
Olet siis päässyt mopedillasi K12R:n rinnalle ja kuullut sitä ennen ulinaa (kardaanista?). Kumpikin väite tuntuu epäuskottavalta.
tounge.gif

K12R:n tyhjäkäynti ei ole kaunista kuultavaa - ainakaan jos vakiopönttö on kiinni. BMW:n K12R:lle ominaisessa tyhjäkäytiäänessä yhdistyy tehokkaalle koneelle ominainen epätasaisuus nokkaketjun rallatukseen. Jos jotakin ulinaa olen pyörästäni joskus kuullut niin se on ollut peräisin heikkolaatuisista jarrupaloista. ... ai niin, ulinahan kuuluu vain taaksepäin.

Edit: hymiö puuttui

Ruma tai ei, mutta et sä siitä kyllä mitään ulinaa erota rinnalla ajaen. Paitti jos pakotorvesta sellaista kuuluisi, mitä myös epäilen. Shiittiä siis koko juttu...
Kylläpä siitä ulina kuulu ja vielä tosi selvästi. Tarkennetaan vähän tilannetta. Odotin siis valojen vaihtumista vihreiksi kun viereiselle kaistalle tulee ko.bmw ulinan saattelema. Samalla valot vaihtuivat ja bmw ajoi ohi kun itse vielä räpläsin vaihdetta päälle. Siinä ääni kuului selvästi. Rinnalla ajaessa sitä ääntä ei enää erottanu.
Olet siis päässyt mopedillasi K12R:n rinnalle ja kuullut sitä ennen ulinaa (kardaanista?). Kumpikin väite tuntuu epäuskottavalta.
tounge.gif

K12R:n tyhjäkäynti ei ole kaunista kuultavaa - ainakaan jos vakiopönttö on kiinni. BMW:n K12R:lle ominaisessa tyhjäkäytiäänessä yhdistyy tehokkaalle koneelle ominainen epätasaisuus nokkaketjun rallatukseen. Jos jotakin ulinaa olen pyörästäni joskus kuullut niin se on ollut peräisin heikkolaatuisista jarrupaloista. ... ai niin, ulinahan kuuluu vain taaksepäin.

Viheltäköön sitten vaikka se bemari kuskin perse, ihan sama. Aika jännä juttu että täällä tuntuu porukat tietävän jonkun pyörän äänet näkemättä ja kuulematta koko mopoa. Sitä en tiedä pitääkö ne kaikki sellaista ääntä mutta ainakin kyseinen laitos piti, olet siitä mitä mieltä sitten tahansa.
Miten niin pääsin bemun rinnalle? Eiköhän se vespa tullut minun rinnalle mikäli lukea osaat. Semmonen kyttyrän rinnalle pääseminen on kyllä helppo juttu, yhtä helppoa kuin sen ohittaminenkin.

tounge.gif

Viheltäköön sitten vaikka se bemari kuskin perse, ihan sama. Aika jännä juttu että täällä tuntuu porukat tietävän jonkun pyörän äänet näkemättä ja kuulematta koko mopoa. Sitä en tiedä pitääkö ne kaikki sellaista ääntä mutta ainakin kyseinen laitos piti, olet siitä mitä mieltä sitten tahansa.
Miten niin pääsin bemun rinnalle? Eiköhän se vespa tullut minun rinnalle mikäli lukea osaat. Semmonen kyttyrän rinnalle pääseminen on kyllä helppo juttu, yhtä helppoa kuin sen ohittaminenkin.
Joskus oon kuullut ääniä, mutta ne taitavat tulla pään sisältä.
tounge.gif

Niin, ja en käsittänyt sinun ajaneen paikallasi liikennevaloissa. Lukutaidossani on selvästi puutteita.
idea3.gif

Mutta palatakseni aiheeseen niin saa nähdä, tuleeko B-kingistä markkinoille varttikatettu malli, jossa tuo rohkeasti muotoiltu etuvalo + tuulenohjain on korvattu jollakin tusinatavaralla. Näinhän kävi BMW K12Rärrälle. Bemarihan tuotti markkinoille täksi vuodeksi k12R Sportin, jossa etuvalo on muotoiltu huomattavasti nakumallia varovaisemmin. Tehdas on varmasti tehnyt markkinointitutkimusta ja päätynyt siihen, että kevyesti katettu K12R kelpaisi monelle sellaiselle ostajalle, joka vierastaa poikkeavaa muotoilua.

Mielestäni B-King on erittäin mielenkiintoinen tulokas ja varmaan ihan mukava laite. Yksi asia mitä olisin ehkä kaivannut siihen olisi, että siinnä olisi ollut vieläkin enemmän tehoa! Ehkä joku 1500cc moottori ja pitkälti päälle 200 hevosvoimaa niin siittä olisi puhuttu möhkö-Kawan tavoin 20 vuoden päästä tyyliin: Oli se vaan niin hurja peli ym...

Back