• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-K ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
taas yksii pakoputki fetissi ihminen lisää
biggrin.gif

tulen varmasti ajelemaan mutta pysyn kaukana kärjestä ettei moinen touhu tartu
biggrin.gif

Tää tulis kanssa kun sattu kerrankin vapaapäivä niin että ehtii mukaan.
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Säätutkakin näyttää niin mukavia lukemia että mukana.
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
Säätutkakin näyttää niin mukavia lukemia että mukana.
062802moto_prv.gif
Hyvä, nyt ei sit tarviikkaan selitellä...
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Mun vaan tarvitsee selitellä, koska .... ööö ... on niin ikävää ja kuivaa ja poutaa ja kurkku ei ole kipeä, eikä kotonakaan oo niin huanosti.

Mä provoon teidät kaikki matkaan, jotta Riisorilla olisi paimennettavaa
wink.gif
.

-M

Jos saan pyörän haettua ajoissa, niin ehdottomasti mukana.
Melkein kaksi kesää ilman pyörää, joten vaikka tulis lunta niin mä ajan
062802moto_prv.gif

Tulen käymään varmaan kahvilla, ja osallistun ehkä pienelle H-b ajelulle. Tosin tänään toi lekuri rupeaa muokkaamaan mun naamaa komeemmaksi, ja toivotaan että kaikki laastarit sopii kypärän sisään
sad_orig.gif

Edittii: Iltasanomien/HS:n sadetutkan mukaan illalla satelee ikävästi, mutta iltalehden sadetutka taas näyttää poutaa ! Mihin tässä nyt voi uskoa.

Voi v***u. Illalla sataa
mad.gif
Huomenna olisi parempi keli. Harkitaan vielä tunti-pari..

Nyt jos sais sammakkomies-KariFi:lta täsmäsään..

Ai niin, tää on jo tänään. Tai sit huomenna. No, säävarauksella mukana. Eikös viime viikolla ainakin orgin sadetutka näyttänyt "takuuvarmaa" sadetta, ei sitten tainnutkaan sadella? Että ei kannata liikaa luottaa ainakaan siihen.

Saiskos udella tuota ehtoon "normi" reittiä?
Sitä vaan, että vois mahd. etukäteen suunnitella sopivan käänteen kotomatkalle, kun ei viitsisi noita karvakorvia pitää koko iltaa päineen, ku Kepalla on juoksuki ja
Simo on sitä mieltä, että hän voisi sedän ominaisuudessa käyttää tilannetta hyväksi ja mamma on taasen sitä mieltä,
ettei se käy päinsä.  
shaun.gif

Nyt jos sais sammakkomies-KariFi:lta täsmäsään..
Mä tiedän sammakon touhuista sen verran, että kun syyllistyimme tyttöni kanssa (tietämättämme) törkeään luonnonsuojelurikokseen ja otimme edellisenä keväänä vähän sammakonkutua paljuun ja sinne koko kesän kannoimme erilaista syötävää ja ajanvietettä, yllätys yllätys sieltähän ne syksyn tullen loikkivat tiehensä joka ikinen. Tai sitten ne söi harakka.

Eilisen ennusteen perusteella äänestin itse jaloillani elikkä tulin duuniin autolla, mikä näyttää olevan suuren luokan virhe. Eihän toi tarkaksi osoittautunut Forecan Extranetin sadetutkaennustus ulotu kun parin kolmen tunnin päähän, joten ei siitä nyt tähän hätään apua oo. Menkää ihmeessä päristelemään vaan kun kesää vielä piisaa. B-K-Riisori väistelee tummempia pilviä ja jos nyt vähän vettä roiskaisisikin, so what.

Ahvenistollakin ajetaan sunnuntaina, satoi tai paistoi.

Ennusteen mukaan, siis lue ennuste, saattaa sataa suurehkolla todennäköisyydellä vasta 8:n aikaan illalla länsi-uudellamaalla. Sitä ennen on kuurojen mahdollisuutta, mutta sekään ei ole suuri.

-M

Ennusteen mukaan, siis lue ennuste, saattaa sataa suurehkolla todennäköisyydellä vasta 8:n aikaan illalla länsi-uudellamaalla. Sitä ennen on kuurojen mahdollisuutta, mutta sekään ei ole suuri.

-M
Me ollaan juurikin siellä ja juurikin kahdeksan jälkeen..

Hö. Sokeri sulaa sateessa, mutta ei kai mopoja siitä tehä?

Onko kyse nyt siis paikasta nimeltä Bembölen Kahvitupa Bellinmäki 1, espoo? Pahoittelen tiätämättömyyttäni, mutta kun ei ole päiväkahviajoja harrasteltu. Että hä?

Mukana ollaan.

Back