• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ay-aktiivisuus

Ay-aktiivisuus - Kuulutko johonkin kerhoon tai klubiin

• En kuulu mihinkään

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain yhteen paikalliseen kerhoon

• Vain yhteen valtakunnalliseen kerhoon

• Sekä paikallis- että valtakunnalliseen

• Useampaan kerhoon

• Vain suljettuun klubiin

• Aion liittyä kun sopiva löytyy

• Epäviralliseen yhtymään

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
mp69 riittänee vähäksi aikaa.

Ellen sit perusta pitkä-ikäistä unelmaa mc overdosea jossa jäsenet olis vaan hangover-jäseniä.
wink.gif

Pariin kerhoon kuulun..

TuMP:iin =Turun Moottoripyöräilijät, ja sen alajaostoon Lady Ridersiin, sekä
RaMP:iin =Raision Moottoripyöräilijät (jossa hallituksessa) ja täällä
ORGissa tulee mukana pyörittyä.

..ai niin ja vielä.. MC Hesburgeriin!!  
biggrin.gif

tounge.gif
..tuli tosiaan aikoinaan liityttyä, mutten missään järjestetyissä tapahtumissa ole kylläkään käynyt, enkä myöskään ole edes työntekijä, joten empä olekaan tästä varma..  
nixweiss.gif

Täällä lappeen Rannassa asuessani kuulun paikalliseen kerhoon, koulumme ylioppilaskunnan alaiseen. WMCC...on siis prätkäkerho, jolla alajaosto kotiloille

No voi jessus, joku kaivo tällaisenkin vielä esille, tais olla mun ensimmäinen äänestys.... ja yli kaks vuotta viimesestä kommnetista, tällasen vois kyllä jo haudata tai aukasta uuden samasta aiheesta, vähän fiksummilla vaihtoehdoilla
ghostface.gif

No voi jessus, joku kaivo tällaisenkin vielä esille, tais olla mun ensimmäinen äänestys.... ja yli kaks vuotta viimesestä kommnetista, tällasen vois kyllä jo haudata tai aukasta uuden samasta aiheesta, vähän fiksummilla vaihtoehdoilla
ghostface.gif
Sä pystyt itse sulkemaan tai poistamaan aloittamasi ketjun, toki halutessasi voit pistää uuden vastaavankin kehiin
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back