• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avon renkaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
Sijainti
Algebra
Kertokaapas kokemuksia Avonin kumeista.
Hankkimassani tonnisatku gixussa on alla Avonit ja mulla ei ole niistä aikaisempia käyttökokemuksia.
Minkälainen kulutuskestävyys ym.

Kulutus kestävyys parasta luokkaa av45/av46st, muuten ei mitään positiivista. Liukas kylmänä ja sateella. av59/60viper samaa kökköö, yks 60 viper suli alle kesken vedon, pinta irtoili peukalon kokoisina paloina ympäri rengasta. Erään mielestä normaali ilmiö jota en itse allekirjoittas
biggrin.gif

Kulutus kestävyys parasta luokkaa av45/av46st, muuten ei mitään positiivista.
Nooh, kst:llä ehkä joutuu rengas syystä tai toisesta vähän normaalia kovemmalle..
tounge.gif
Omalla kohdalla Avonit ylivoimainen valinta, kestää takanenkin tosiaan lähes tuplaten muihin mitä oon testannu. (Bridgest., Misukka, Pirelli) Itseä ainakin ahistaa 4:n tonnin välein vaihtaa uutta alle.. Ja näin normaaliköröttelijällä toimii myös stripillä ja radalla. Mutta tietysti ääriominaisuuksista joutuu jonkun verran tinkimään kulutuskestävyyden takia..
buttrock.gif

Edit. Ennenkuin turpoukkelit ehtii kuittaamaan, niin hyvinhän se on tuo 4 tonniakin takarinkulalla..
biggrin.gif

yks 60 viper suli alle kesken vedon, pinta irtoili peukalon kokoisina paloina ympäri rengasta. Erään mielestä normaali ilmiö jota en itse allekirjoittas
biggrin.gif
Tuota ongelmaa tuskin tulee meikäläiselle
biggrin.gif

taitaa olla jonkun verran vähemmän hevosia pyrkimässä takarenkaalle, eikä noita kisailujakaan tule harrastettua.

Eli kulutuskestävyys hyvä, mutta liukkaat ovat.Ymmärsinkö oikein

Itsekin kaipailisin tietoa kyseisestä merkistä - halpa ja hyvähän ovat tunnetusti kaksi eri tuotetta, mutta olis kohtuu edukkaasti avonin takasta tiedossa ja mieli tekisi tietää, että toimiiko hyvin ihan perus köröttelyssä?

- Perkele

Kaverilla on Avonin renkaat alla niin takasesta irtoilee paloja. Itse en kyllä suosittele ko. renkaita enkä tuu ainakaan itelle niitä koskaan laittamaan.

Back