Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ne joo suhteessa nousseet, itse hommasin joskus kipatun cb500:n --> fiksasin ja sain myydessä 3800e. Ostohinta oli muistaakseni samaa tasoa mitä ne nytkin myydään ~1600e. Laittoon ja osien hakuun meni ~600e.Jotenkin mulle on tullut semmoinen tunne, että ruttutukun myyntihinnat olisivat nousseet vuosien varrella merkittävästi, voin toki olla väärässäkin...
Myös muita paikkoja on hankkia pikkuvikaisia moottoripyöriä, tosin yleensä tax freenä, mitä en kyllä itse koe ongelmaksi. Muutamat purkaamot tuovat enemmän ja vähemmän viallisia keksintöjä, joita ainakin itse tykkään hankkia rakennussarjaksi talven ajalle. Tuurillaan saa ihan kelpo pelin sopuhintaan, kun ei oman työn osuudelle laske hintaa, ja ennen ostopäätöstä käy vauriot tarkasti läpi, eikös kyse ole harrastuksesta...
Ei juuri yhtään. Mittauslaitteet tulee yläkolmioon ja runkoon molemmille sivuille. Ehkä satulan voi joutua irroittamaan.Kuinka paljon on joutunut purkamaan moottoripyörää, että saa tehtyä sen runkomittaukset.
Juurikin näin! Se hyvä puoli AVK:n ajoneuvoissa on, että ne eivät ole myyntikuntoon laitettuja romuja:"Kaikki huollot tehty ja hyvin pidetty", vaan suoraan ajosta mällättyjä/pöllittyjä "ehjiä" pelejä.itse on tullut osteltua pari autoa, ainakin 5 pyörää, mönkijän ja osia. aina olen ollut tyytyväinen, paitsi yksi auto meni vähän persiilleen, mutta olinkin hölmö ja kokematon ja ostin vanhan ja paljon ajetun!, kannattaa ostaa uutta ja vähän ajettua, tällöin siinä on vain se kolarivaurio, eikä koko vehje paalissa jo ikänsä puolesta.