• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun -

• Ehdottomasti vastaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Evvk

• suvaitsee"pitkin hampain"

• Vakituinen "vyöruusu"

• Ajelee omalla pyörällä

• Ääniä yhteensä
    0
Aika vähän jaksaa kiinnostaa. Olis ehkä vähän vielä enempi fiilistä ajamisessa, jos pikkasen enemmän olisi puolesta.

Tuli tosin toi mopon hankinta päätettyä vähän vähemmällä keskustelulla (=0), joten peiliin voi ainakin vilkasta, ennen ku isompia syitä alkaa etsimään.
nixweiss.gif

Ajaa kyllä omaa pyörää, mut pyörä on yks lelu muitten joukossa... veneet, moottorikelkat, vesijetit ja tärkeimpänä autot... Pyörä lähtee, jos jotain kiinnostavampaa tulee eteen...
confused_orig.gif

Ukko uudenuutukainen, eikä oo vielä harrastukseeni lievää kiinnostusta vakavammin hurahtanut
confused_orig.gif

Vaan liekö hyvä vai paha?
nixweiss.gif

sport05.gif

Aika evvk on tuo homma. Täytyy itse vaan pitää matalaa profiilia/ leikkiä välinpitämätöntä tyyliin "no se nyt vaan on kakkoskulkupeli" ettei vaimo vaan ala epäillä että olisi mahdollisesti mukavaa hommaa, sehän nyt ei sovi
tounge.gif

Täytyy varmaan hieroa kilo sipulia silmiin ekan lenkin jälkeen
ettei ihan hangon keksiltä näytä
biggrin.gif

Ei vaineskaan, kyllähän se mukavaa on kun pääsee vaimon kanssa välillä pörräämään, on osoittanut pieniä kiinnostuksen merkkejä tromanttisesta ilta-ajelusta
wink.gif

Tulee pyydettäessä kyytiin ja ihan tykkää, mutta ei oo innostunut itse ajamaan vaikka kuinka oon yrittänyt saada mopokouluun

kyllä saa ihan yksin ajella, ei ole mies kyytiin pyrkiny, osti kyllä ensi kesäksi pyörän, eli kiinnostuksen ole saanut tartutettua!

kerran kävi kyydissä.
Sitten onkin ollut hieman rauhallisempaa.

Mutta tämä ei olekaan minulle mikään perheharraste, vaan ennemminkin yksilölaji.
062802moto_prv.gif

Ihan nyt ei suoraan noista osunut mikään. Emäntä pitää siitä että mä tykkään ajaa ja viihdyn mopon selässä, mutta ei sitä kiinnosta itteensä. Saampahan ajaa rauhassa...
062802jumpie_prv.gif

huoh..ehkä liikaakin mankuu mukaan...ja sit joutuu välillä keksiin verukkeita jotta suanpi yksin mennä
tounge.gif

Tuhannet kiitokset vaimolle joka rahottaa mun harrastukset "lapsi on terve kun se leikkii" pätee kuulemma 40+ vuotiaaseenkin. lelut pitää olla miehen mukaan... mua on jäänyt ihmetyttämään että miksi viimeiset 2 pyörää on olleet 50 cc... ehkäpä en vaivaa päätäni tuolla asialla.

Ensin oli emäntä kyydissä, sitten ajeli omalla pärrällä...
062802moto_prv.gif

Ja nyt on hänkin kahden pyörän loukussa, heh. Jos on jollain tarvetta, niin naisen käytöstä vaikka naiselle Honda Shadow 600 ois myynnissä...

Roikkuu kyydissä kuin palleatyrä 
tounge.gif
Oon kovasti yrittänyt ehdotella josko neidille ihan omaa korttia suoritettais (lupasin jopa maksaa  
withstupid.gif
)... toivottavasti saan suostumaan niin sais sitten opetella Fasulla niin voisin ostaa itelle FZ1  
inlove.gif

Back