• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun -

• Ehdottomasti vastaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Evvk

• suvaitsee"pitkin hampain"

• Vakituinen "vyöruusu"

• Ajelee omalla pyörällä

• Ääniä yhteensä
    0
Isäntä - entinen peräpukama - ajelee ensi kesänä omalla
062802moto_prv.gif
.

Yhden kesän istui takana, sen jälkeen ajellut omalla pyörällä. Ajelut vähentyneet viime vuosina, pitäisi kuulemma tehdä välillä jotain järkevämpää ( ? ) kuten puutarhan hoitoa tai kotitöitä
nixweiss.gif

Ei kauheasti kiinnostunut, vaikka omat kamat onkin, PAITSI silloin kun pitäisi hankkia jotain pyöräily rompetta. "Ei onnistu" aika herkassä silloin puolisolla
bawling.gif
.

Melko useasti on joku kolmesta naisesta kyselemässä minne menen ja pääseekö mukaan...

Aina vastaan ja anoppiehdokas supporttaa niin, että äititytärhenkselit vaan paukkuu.

Tosin nyt tuossa taitaa olla jotakin rikki, koska lähti eilen pyytämättä mukaan messuille ja tänään kertoi haluavansa ikioman ja kunnollisen ajopuvun, "sellaisen hianon".
nixweiss.gif

Oli aikaisemmin kyydissä, muttei enää.
Viime kesänä jätin vaimon pois kyydistä kesäkuun jälkeen, enkä ottanut enää kyytiin... (joo, raskaus oli sen verta pitkällä, ettei ollut enää fiksua
wink.gif
)
Saas nähdä tulevana kesänä. Kun on pikkuipana kotona, niin pitää hankkia sitten lapsenvahti. Pitkät reissut yhdessä on toistaiseksi historiaa...

Mulla on kyllä ihana nainen, ainaki se itte kehuu. Juu ei tarvii yksiksee ajella, tai sit ollaa yhdessä mettässä ajelemassa.

Laitoin äänestykseen vastaukseksi tuon että on "vyöruusu".
Kyllä hän pitää kyydissä olemisesta, mutta ei kinua jatkuvasti kyytiin.

Meillä ajaa molemmat, eikä minun mieheni kyytiin tulisikaan isommastakaan rahasta. Minä nyt välillä olen vyöruusuna.

Vaimo on mielellään kyydissä. Ostin viime kesänä Varadero piikin vaimolle, jolla toivoin hänen opettelevan, mutta se jäi tyttären käyttöön. Poika aloittaa kevarikortin opiskelun viikon päästä. Oli muuten hinta noussut viime vuodesta n. 600,- => 790,- + valtion maksut... Kuulema lisätunteja.
Parempi näin kuin ikärajan nosto => 18 v.

Molemmilla omat mopot ja mulle tulossa vielä lisää. Mutta kyllä se on kiva kyydissäkin istua.
062802jumpie_prv.gif

Vaimo tyllää olla kyydissä, kun ei omaa korttia vielä ole. Tosin tuntuu siltä, että tänä vuonna tahtoo sellaisen ajaa. Ei kai siinä mitään, mutta sitten nousee haloo jos sen ajelut menee omien edelle
tounge.gif

Avopuoliso on vähä nihkee tälle harrastukselle, mut nyt viimeaikoina ehkä havaittavissa pientä lämpenemistä....
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Back