• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun -

• Ehdottomasti vastaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Evvk

• suvaitsee"pitkin hampain"

• Vakituinen "vyöruusu"

• Ajelee omalla pyörällä

• Ääniä yhteensä
    0
Laitoin "pitkin hampain".

Eipä tuo paljon kommentoi, mut sit kyllä muistaa mainita jos jotain tarvii pyörään ostaa, että "Voi v***u miten kallis!! Tuolla rahalla oisit voinu esim. vaikka mitä kivaa rouvalles ostaa..." No, tuon jälkimmäisen lauseen se yleensä sanoo vähintäänkin puoliks leikillään
tounge.gif
En oo sattuneesta syystä viittiny ääneen mainita paljonko on vakuutusmaksut...
wink.gif

Mut eipä tuo nyt niin vastaankaan ole, tykkää kyllä välillä itekin kyytiin istua!
033102beer_1_prv.gif

Eipä tuo nykyinen kauheesti hanttiin laittanut. Välillä valittelee kun muka liikaa aikaa harrastuksen parissa
062802moto_prv.gif

Tosi kiinnostunut
baaa.gif
. Jos ollaan kotona yhtä aikaa niin se sanoo että etkö vois jo lähtee mopoileen
nixweiss.gif
. Kyytiin se ei kuulemma ikinä tule
omg.gif
. Tommosia noi blondit on
inlove.gif

Äänestin jo tuota "vyöruusu"osastoa, vaikka ei se avokki ole vielä taakse päässyt. Kova hinku sillä tosin on päästä kyytiin, mutta pitäis ehtiä sillekin hommata kamat. Ja en ole vielä uskaltanut kyytiläistä ottaa tällä kokemuksella....

Kyydissä roikkui kunnes otin penkin ja tapit pois. Ilmoitin että hommaa oma kortti ja pyörä, Kortin kävi ajamassa mut pyörää ei ole vielä löytynyt. Uusikin pelini 1paikkainen
buttrock.gif

Tähän kevääseen asti se oli EVVK, mutta nyt se ettii sopivaa pyörää, joka passais molemmille. Meinas varmaan ettei tää vikinä lopu muuten, kun hommaamalla sen mopon.
tounge.gif
Oisin hommannu sen ite, mutta mun taitoihin ei ilmeisesti luoteta.
wink.gif

Mitenkäs muilla, kun tota omaa emäntää ei saa varmaan kirveelläkään kyytiin ja muutenkaan ei oikein ymmärrä tätä touhua ja sen viehätystä.
onneks jokaisella SAA olla omat ajatukset
crazy.gif

tuskin säkään dikkaat kaikista sen harrastuksista
confused_orig.gif

mulla kyllä kävi siinäsuhteessa tsägä kun mun rakas skujailee omalla prätkällä... ja tyttö surinasussuna mun takasitsillä
pftroest.gif

kaiken parasta asiassa on se et mä saan mennä myös omia menoja (ja päinvastoin) ettei ole käynny sillai kui joillain frendeillä et eivät pääse enää minnekkään yksin
omg.gif

Vastaan ihan itte omasta puolestani
smile_org.gif
eli vyöruusuna istun ja tiiviisti, melkein pahempikin kriisi pystyssä jos olen jotenkin estynyt etten pääse mukaan. Viime viikolla kyllä jo soittelin autokouluja läpi missä olis halvin kurssi....onhan tässä jo 4 kesää kyydissä istuttu niin eiköhän se mee vielä tämäkin kesä
biggrin.gif
Eipä tuo ukko-kultakaan ole valitellu kun mukana roikun, tai sitten ei vaan uskalla sanoa
tounge.gif

Miks tästä puuttuu vaihtoehto "kannustaa, vaikkei itse harrastakaan"
confused_orig.gif
Yks ääni tälle.
062802jumpie_prv.gif

Molemmat harrastaa kummia harrastuksia, eikä se häiritse toista tai ole poissa toiselta...
smile_org.gif

Vaimo kyydissä 2/3 kaikista ajetuista kilometreistä. Haaveillut joskus omasta pyörästä mutta tyytyy nykyään kyydissä olemiseen. Itse saan mennä ja ajaa yksikseen just niin paljon kuin haluan siihen kenenkään mitenkään puuttumatta.Homma workkii näin ihan hyvin.  
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Tuli ostettua tuossa kesän alussa vähin äänin pyörä, avokin pienistä vastusteluista huolimatta. Aluksi kun ei uskaltautunut kyytiin nii oli kohtuullisen kiukkuisella päällä aina kun lähdin ajelemaan. Sitten kun uskaltautui kyytiin nii kyllä se siellä takana on viihtynyt ihan kivasti.
Ja ollaan suunniteltu vähän pidempääkin reissua jo...

Aluksi kun toissa kesänä aloin varovasti puhumaan pyörän ostosta, niin kommentti oli melko jyrkkä: "Tähän taloon ei moottoripyörää tule ikinä!" No, muutaman viikon pehmittelyn ja sulattelun jälkeen pyörä sitten taloon tuli ja emännänkin mielipide muuttui melko neutraaliksi harrastusta kohtaan. Sitten tänä keväänä hommattiin emännällekkin ajovarusteet, että pääsee kyytiin ja kuulemma mukavaa siellä onkin ollut, kunhan ei paljoa yli kahdeksaa kymppiä ajella. Harmittaa vain, koska nuo yhteiset ajelut ovat jääneet melko harvoiksi, koska pikkumiehelle (reilu 1 vee) pitää aina löytää hoitopaikka siksi aikaa. Mielelläni minä emäntää useamminkin kuskaisin. Näin siis meillä.

Istui kyydissä --> ostettiin oma pyörä --> ajeli sillä --> myi pyöränsä --> ajelee mun pyörällä ja istuu kyydissä, ihan miten sattuukin. OK tilanne

Back