• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avattavista kypäristä vielä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Tumma visiiri oli pakkohankinta kun ei kerran ole laskettavaa aurinkovisiiriä keksitty umpimalleihin"
Onpas  
wink.gif
Cabergilla on semmoinen. Heh luulisi jo, että myyn cabergeja kun koko ajan niistä mainitsen  
biggrin.gif
Eivaineskaan tuli vaan tutkittua eri vaihtoehtoja, kun olin ostamassa uutta umpipottaa

Kyllä mulla on Suuperitn S1:ssä laskettava aurinkovisiiri.
Sille nortille kannattaa tehdä vaikka taivutettavasta mehupillistä adapteri, niin sen saa potan ulkopuolelle.
smile_org.gif
smile_org.gif
tounge.gif

Olisiko kellään kokemusta tai olisi edes kokeillut päähän SUOMY:n D2O avattavaa uutuus kypärää?

Saa haukkuakin, en ota nokkiini
062802moto_prv.gif

"Tumma visiiri oli pakkohankinta kun ei kerran ole laskettavaa aurinkovisiiriä keksitty umpimalleihin"
Onpas  
wink.gif
Cabergilla on semmoinen. Heh luulisi jo, että myyn cabergeja kun koko ajan niistä mainitsen  
biggrin.gif
Eivaineskaan tuli vaan tutkittua eri vaihtoehtoja, kun olin ostamassa uutta umpipottaa
Näköjään. Ei lainkaan hullumman näköinen potta. Noh, mietitään sitten seuraavalla kierroksella tuollaista.

Back