• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avattavat kypärät, HJC R-PHA onko kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maran1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Avattavat kypärät, HJC R-PHA onko kokemuksia

Tekisi mieli ostaa avattava kypärä....mutta mikä oli laadullisesti hyvä ja hiljainen ?
Olen pohtinut HJC R-PHA kypärää, johon saa myös integroituna kypäräpuhelimet.

Onko kellään kokemuksia tuosta kypärästä tai mikä muu avattava kypärä olisi hyvä ?

maran1 sanoi:
Tekisi mieli ostaa avattava kypärä....mutta mikä oli laadullisesti hyvä ja hiljainen ?
Olen pohtinut HJC R-PHA kypärää, johon saa myös integroituna kypäräpuhelimet.

Onko kellään kokemuksia tuosta kypärästä tai mikä muu avattava kypärä olisi hyvä ?

No ei ole HJC:stä kokemuksia mutta Schubertista on. C3 on ollut minun päähäni sopiva. Uusimmassa suomenkielisessä Motorrad ledessä on testi avattavista kypäristä, siinä HJC pärjäsi hyvin.

Turvallisilta nuo ei ainakaan näyttänyt kun MP EAK kurssilla kouluttaja astui tuommoisen Schubert C3 kypärän päälle, niin meni kuin muovi pönttö kasaan :D

on kokemuksia !! 2kk vanha kypärä,heti alussa meni tumma visiiri vaihtoon...valuvika, nyt meni leukasuojan nivelpään kiinnike katki :rant: , todella heiveröiseltä näyttää ne muovi kiinnikkeet
takuuseen menee ! mutta jos ei ole tuote kehittelyä tapahtunut nii mitenkä pitkään tulee kestämään ?

Back