Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ohjelma tekee jotain muutakin, tuon voi nääs tehdä ilman mitään ohjelmiakin...Avatar Capture ohjelmalla (pölli ilmaiseksi netistä kuukaudeksi)saa muuten haettua itselleen ihan mistä sivulta kuvan "irrottamalla" sen yksinkertaisesti irti ja seivaamalla omalle koneelleen.
Tekee ja leikkiminen on helppoaToivottavasti ohjelma tekee jotain muutakin, tuon voi nääs tehdä ilman mitään ohjelmiakin...
Jari
Nimi on vissiinkin väärin kirjoitettu
luki luki .. siitä nt-hommasta puuttuu ällä välistä
http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/Gallery/M/s_russell.jpg
luulisin ...
![]()
PS. Kannattaisi kokeilla tota COPY/PASTE yhdistemlmää ..
minä ainakin kirjoitan kaiken väärin ja copyllä ne vhreet hiukka vähenee
luulisin ...
![]()
Ihan hieno kuva ... muuten .. siinä on menemisen meininkiä ...
Sulta puuttuu vieläkin yksi ällä siitä russell.jpg :stä
Pienensin, rajasin ja siirsin sen .orgin albumiin, osoite:Sit ei tartte ku pienentää sitä...
Ohjauspaneelisi » Henkilökohtaiset tietosi » Henkilökuvake asetukset » Lähetä oma henkilökuvakkeesiMiksi muuten on käytössä vain systeemi,että avatar pitää olla netistä haettavissa?
Pienensin, rajasin ja siirsin sen .orgin albumiin, osoite:Sit ei tartte ku pienentää sitä...
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....tar.jpg
Ja vielä paremmin kun pienennät tuon avattaren oikeaan kokoonHyvä tämä nykyinen systeemi!
Ei toimi ainakaan minulla moinen!!! En voi siis lähettää omaa henkilökuvaketta. Muuten ihan hyvä...Ohjauspaneelisi » Henkilökohtaiset tietosi » Henkilökuvake asetukset » Lähetä oma henkilökuvakkeesi
Hipoo tosiaan rekordeja.Ja vielä paremmin kun pienennät tuon avattaren oikeaan kokoonHyvä tämä nykyinen systeemi!.![]()
Juuh, noi 1024x768 taustakuvat eivät ole välttämättä sellaisenaan kaikkein parhaita avatar-kuviksi.Hyvä tämä nykyinen systeemi!![]()
![]()
Hyvin toimii.Ei toimi ainakaan minulla moinen!!! En voi siis lähettää omaa henkilökuvaketta. Muuten ihan hyvä...Ohjauspaneelisi » Henkilökohtaiset tietosi » Henkilökuvake asetukset » Lähetä oma henkilökuvakkeesi![]()