• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
omg.gif
 Olixx näin?  Ettei nyt vain puhuttaisi jostain toisesta?  
omg.gif
Oli, oli..mut ehka se ei oo niin vakavaa, toinen henkilo on vaihtanut avattarensa jo moneen kertaan sen jalkeen. Bygones
biggrin.gif

Onhan se tavallaan totta, että avatar parhaimmillaan kuvaa henkilön persoonaa täällä virtuaalimaailmassa. Siksi ymmärrän, että ottaa päähän kun tapahtuu "monistautumista" ja persoona kärsii nk. identiteettikriisin. Omani tuli listoille kun sen itselleni netistä latasin, ja jos sitä joku muukin käyttää, niin käyttäköön. Itseltäni sitä en moisen takia pois vaihda, periaattesta.

Asiaan liittyvää tekniikkaa sen kummemmin tuntematta, onko mahdollista poistaa kokonaan yleiset, julkiset avatar-listat, ja hoitaa homma siten, että jokainen ladatkoon netistä oman mieleisensä, joka sitten näkyy vain ja ainoastaan käyttäjän tiedoissa? Kunhan nyt tuli mieleeni..

Alla Jassun kommentit asiaan, asia vissiin etenee omalla painollaan, kunhan Jassu joutaa koodata.

Kun vaan intoa ja aikaa riittää niin suunnittelin että mahdollisesti ulkopuolelta ei avatarta voisi enää linkata ollenkaan vaan sen voisi ainoastaan uploadata tänne - tuossa vaiheessa kokokin tarkistettaisiin ja liian raskaat kuvat hylättäisiin automaattisesti...

Tuossa vaiheessa tuo yksilöintikin avattarelle tulisi kai mahdolliseksi.

Ehkä tähän auttaa sellanen konsti että ei lataa avatartaan orgista vaan suoraan jostain muualta. Mun avatar on hyvin pysyny vaan mulla (luojan kiitos, koska muuten saattaisin heittäytyä ilkeäksi), koska linkitin sen suoraan kotisivuilta tänne... Ei PITÄIS löytyä mistään listoilta ainakaan.

Ja jos löytyy niin heti pois se sieltä!!
tounge.gif

omg.gif
omg.gif
Oli, oli..mut ehka se ei oo niin vakavaa, toinen henkilo on vaihtanut avattarensa jo moneen kertaan sen jalkeen. Bygones  
biggrin.gif
Nonni, ratkastaas tämäkin... Kyllä se tosiaan oli niin. Allekirjoittaneellahan tuo avatar oli uhmaikää läpikäydessä, sitten päätin rauhoittua ja vaihtaa avatarta
tounge.gif

Eikä se oikeasti ollut vakavaa, ainoastaan aiheuttanee skitsofreniaa
lookaround_orig.gif

omg.gif
omg.gif
biggrin.gif
Nonni, ratkastaas tämäkin... Kyllä se tosiaan oli niin. Allekirjoittaneellahan tuo avatar oli uhmaikää läpikäydessä, sitten päätin rauhoittua ja vaihtaa avatarta  
tounge.gif

Eikä se oikeasti ollut vakavaa, ainoastaan aiheuttanee skitsofreniaa  
lookaround_orig.gif
Kas kas, muistini siis pätkii pahemmin kuin luulinkaan.
omg.gif

Nythän tähän samaiseen astalon kuvaan näyttää ihastuneen viimeksi MegaB! Mutta siitä vaan, toistaiseksi olen nukkunut yöni.
wink.gif

Minä nappasin kanssa alunperin jonkun toisen. Mutta sepä johtuukin siitä kun en viitsi kuitenkaan ihan toisten ihmisten kotisivuilta ottaa kuvia ja omaa en saa jostain syystä laitettua! Varmaan siihen on, joo'o, joku elämää suurempi näppäinyhdistelmä, mutta minä en sitä tiedä. Ja nuo ohjeet mitä aiheeseen liittyen on niin ei toimi mulla ainakaan. En voi siis lähettää omaa kuvaa!

Että siksi näin. Saa sanoa, jos häiritsee niin otan pois!

Et jos jollain on tää niin tulee vaan sanomaan... vaikka en ole kyl kenelläkääm vielä nähny tätä mut ei aina täällä tuu käytyä et mistäs sen tietää taas  
nixweiss.gif
Harmi vaan jos on kun tää on niin jees...  
biggrin.gif
Tuo on niin mieleenpainuva avatar, että muistiin on tarttunut edellinen käyttäjä, joka löytyy täältä:

Profiili: Flamedragon

Näyttäisi olevan jonkun verran aktiivinenkin jäsen...

Mut eihän asia mulle kuulu
smile_org.gif
Mulla on ite otetusta kuvasta (tai siis broidi otti) ite muokattu kuvake, joka on vieläpä omilla kotisivuilla ja jossa esiinnyn itse. Tän jos joku varastaa, niin varmasti tahdon asiasta huomauttaa, vaikka tappeluksi asti asia tuskin etenee. Ja oishan se toisaalta kiva, että kelpais jolleki muulleki
smile_org.gif

No vii perse... no ei ole vielä tullu mitään kommentteja niin antaa asian vielä olla.
Mut tää oli siellä listalla niin kuka tahansa voi käyttää sitä...
eek.gif

Back