• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Niin,eli
onko mahdollista saada tuonne henkilökuvake asetuksiin,jossa on nuo esiasennetut henkilökuvakkeet,avattaret(ai nou,juu nou) sellainen tieto,että avatar on jo käytössä ??

En nyt tarkoita mitään mp-logoja ja hymiö juttuja,joita kaikki moponsa tai mieltymyksensä mukaan voi avattareksi heittää,vaan sellaisia ihan käyttäjän itsensä lisäämiä?

Eli,kun olen aikanani hakenut itselleni avattaren työllä ja aika suurella vaivalla,en ihan heti tykkää sitä jonkun toisen yhteydessä katsella.Silloin kun sen vuonna kaksi linkitin profiiliini,niin se automaattisesti pujahti tuonne esiasennettuihin kuvakkeihin = kaikkien käytössä.

Moni vaihtaa avatartansa,mutta meikäläinen ei.Se kuva on itse tästä kirjoittajasta pirunsarvineen päivineen ja istuu tässä äkäpussissa kun täi päässä.

Monen käyttäjän kohdalla se avatar kertoo heti kuka nikki on kyseessä.Eli pienikin vilaus riittää,niin tunnistaa kirjoittajan.
Oli aika hölmö fiilis,kun ihmettelin et "ei s*tana,milloin mä olen tänne kirjoittanut" ja sitten tajusin,etten ollutkaan vaan ihan uus nikki..
Semmosta.

edit:ei nyt ihan uus nikki,mutta aika vähän kirjoittanut.Piti siis hieraista toisenkin kerran silmiä.  
crazy.gif

Joo, toi on kyllä typerä "ominaisuus". Mä jouduin jo kerran vaihtamaan omani ku jollain näytti olevan sama :/

Jepjep, ikonboardin "ominaisuuksia" tosiaan... Itselläni on toisella saitilla käytössä systeemi jossa voidaan uploadata toiseen dirikkaan noita kuvia josta ne eivät ilmesty sitten listaan ollenkaan...

Pitänee laittaa mietintämyssy päähän tuon ongelman ratkaisemiseksi - olen teitin kanssa samaa mieltä että tuo ei ole hyvä juttu.

Kiitos kun sain nopeaa palautetta.Pistäs Jassu miettien.

Allekirjoittaneelle kävi myös muinoin samoin. Sittemmin nimesin uuden avattaren esim. Tommyn_avatar tms. niin ei niitä ainakaan vielä kukaan ole käyttöön ottanut.

Ai että kun siellä leikkaa.." hanki avatar mitä...."

EI KÄY !    
mad.gif

Laitoin pienen ihan kiltin viestin,että jos vois vaihtaa pois.
Jos ei voi,niin saatte katsella sitten mun oikean käden pisintä sormea uutena avattarenani.  
033102bebe_1_prv.gif

Hmm..pitäisköhän jo valita mitä kynsilakkaa käyttää,että se olis vielä vähän siistimmän näköinen ?  
wink.gif

biggrin.gif

Edit: No en mä nyt niin ilkee oo.Nekuttaa,kun vettä sataa ja loma loppuu.Svidsit sentään.

minäkin kattelin että mitenkäs se yamaha1 on päässy laivalta lomille kirjottelemaan tänne juttuja mutta nimimerkki olikin joku veikko h tai jotain.
nixweiss.gif
ei oo näköjään ees henkilökohtaiset kuvatkaan turvassa uusilta käyttäjiltä.
confused_orig.gif

Ei jumalavita,per-vit-sa (lue:perkele,vittu,saatana)  
mad.gif

Nyt on niinku taas mopo karannu käsistä.Ainako sen tämän lyylin osalle sattuu..

Taas on tuitsan avatar oikeen vimosen päälle hyvässä käytössä.Aiheiden krapula,miehille ja bomber and plan bee aloittajan hyvässä hallussa  
kaboom.gif

Voi stana,et piti taas kelata mitä vittuu sitä on tullu kirjotettua.

Kirsi

Laita vaan viestia avattaren nyysineelle, vahinkohan se varmaan on. Itelle on kayny samoin parikin kertaa, ja privaviestilla laitetulla toiveella ne on vaihdettu pois.

Juu, ja huomasin jo eilen ton, ja arvasin etta hermostut. Osanotot
pftroest.gif
(jos yhtaan helpottaa, en hetkeakaan ollu epavarma olitko se sina
biggrin.gif
)

Minä ainakin olen pölliny omani. Kun sattuu noi nimikirjaimet natsaamaan. Jos se on siellä listassa niin silloinhan se on käytettävissä... ainakin niin voisi tyhmempi (minä) luulla.

Jari

Just samaa tapahtuu meikäläiselle aika ajoin. Ja omasta mielestäni tuo avatar on henkilöitynyt tiukasti itseeni kun olen käyttänyt sitä rekisteröinnistä asti.

Kuitenkin vähän väliä se pulpahtaa esiin taas jollain toisella.
mad.gif

Hyvä Tuittuli, että nostit pöydälle tämän maailman tärkeimmän asian.
wink.gif

Just samaa tapahtuu meikäläiselle aika ajoin. Ja omasta mielestäni tuo avatar on henkilöitynyt tiukasti itseeni kun olen käyttänyt sitä rekisteröinnistä asti.

mad.gif

wink.gif
Mie voisin ihan muistella et ku sie tulit ja avattaren otit kayttoon, se oli jo eraalla toisella. Laitoin privaakin, mut toinen sit otti ja taipu
wink.gif

(kepilla silmaan, muistelee vanhoja
tounge.gif
)

Jollain foorumeilla on jopa sellainen käytäntö, että henkilökuvakkeiden lisäämiseen/muokkaamiseen lähetetään pyyntö ylläpidolle joka lisää käyttäjille heidän haluamansa avatarit. Tästä kylläkin on seurauksena a) paljon työtä ylläpidolle b) viive pyynnön ja toteutuksen välillä c) käyttöoikeuksien väheneminen. Hyviä puoli olisi avatarien yksityisyyssuoja sekä tiedostokokojen pysyminen pieninä kontrollin ansiosta. Naaa...taitaa olla mahdoton ajatus näin suurelle foorumille. Pitää kehitellä jokin parempi systeemi tuohon.  
lookaround_orig.gif

wink.gif
Tänään on maanantai.Keskimääräistä pahempi päähänotto ja stanan pitkä viikko edessä.Maailman tärkein asia..
Kyllä  
033102bebe_1_prv.gif
Olenhan nainen  
tounge.gif

Voisi olla eri fiilikset,jos kys. henkilö kirjoittaisi muutakin kuin "asiaa".

Anteex nyt sit vaan hirveest ku en tiennyt mut nyt kävin ettimäs ihan uuden ni eipä pitäis häiritä ketään!!!
smile_org.gif
biggrin.gif
smile_org.gif

mad.gif

wink.gif
Mie voisin ihan muistella et ku sie tulit ja avattaren otit kayttoon, se oli jo eraalla toisella. Laitoin privaakin, mut toinen sit otti ja taipu  
wink.gif

(kepilla silmaan, muistelee vanhoja  
tounge.gif
)
omg.gif
Olixx näin? Ettei nyt vain puhuttaisi jostain toisesta?
omg.gif

Niinhän tuo minunkin skannaama intru-logo ilmaantui sinne listoille kun en älynnyt. Ei se toisaalta haittaa vaikka pari muuta sen otti käyttöön, mutta kun tuo esittää kasisatasta ja nimi listalla on vain "intru_logo" jonka heitin kun luulin ettei missään näy, isomman koneen kuskit menevät vipuun.

Back