• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auton vaihto m-pyörään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikki1970
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varmasti kelpaa auto jos eivät joudu hyvittämään mitään.
Ehkä tuo suoralla kaupalla saattaa olla ihan ok pulju. Vaihdokkia on kuitenkin turha tarjota, paitsi jos haluaa ilman järkevää hyvitystä vaihtaa. Itse en saanut kuin 3kiloa heikomman tarjouksen kun kilpailijalla saman hintaiseen/samanlaiseen pyörään...
033102ass_1_prv.gif

Olin K1 gixxeriä vaihtamassa ajamattomaan 10R kawaan...  
tounge.gif

Omasta mielestä tuli harvinaisen selväksi haluavatko vaihdokkia ja nihkeää oli asenne yleensä muutenkin.  
Kyllä ne mulle olisivat hyvittäneet ihan hyvin, tai nyt hyvin.. mut paremmin kuin autoliikkessä mun autosta uuteen. Mut se jäi pelkästään mailailuille kun tulin järkiini
cool.gif

Unohda suosiolla tuo vaihto, tekstistäsi päätellen pakusi on kalliimpi mitä tuo pyörä tulisi olemaan.. Häviät tuossa kaupassa useita tuhansia euroa jos liikkeeseen viet, liike haluaa siitä pyörästä voittoa ja se haluaa siitä sun pakusta voittoa myydessä....

Vaikka pyöräkuume olisi kuinka kova niin myy se paku rauhassa ensin ja suorankaupan ostajalle myyt sen vaikka pienellä alennuksella yleiseen hintatasoon nähden, koska siinä vaiheessa kun sinulla on rahat tumpussa, voit ostaa pyörän sieltä mistä haluat, eikä kaupanteko ole rajoittunut sellaisiin liikkeisiin mitkä kauppaavat molempia ( suurin osa prätkäliikkeistä kun ei tee ollenkaan autokauppaa )

Lempäälässä Jari Lundan myy, vaihtaa, varastaa ja melkein mitä vain muuta kunhan pörinä löytyy vehkeestä. Perusajatuksena siellä on pitää tavara liikkeessä, ja itse tein aikanaan siellä hävyttömän hyvät sattumakaupat linja-autosta. Ei maksa mitään koittaa, vallankin kun hyötyajoneuvoilla siellä pelataan. Niin, ja siis pyörävalikoima on siellä mallia dynaaminen, varsinkin kun Saksasta Lundan tietyt autotyypitkin hakee. lundan.com ja sillai.

Edit: satuin vilkaisemaan myytävää kalustoa, ja jopa on aikamoinen muutos muutamassa vuodessa käynyt, ei parempaan. Varauksella.
Vaikka vaihtaisi Lundalilla tuohon http://www.nettiauto.com/opel/gt/345564  
wink.gif

Vai että ainut haitta on, että ihmiset kuolaa laseihin  
biggrin.gif

Toi ooppeli on ollut tuolla ainakin 3 vuotta myynnissä...
Edit: Taitaapi olla kyllä lähemmäs 5 vuotta...

Seinäjoen maakunnan autos on kans hyvä valikoima pyöriä tosin, en tiä paljoko valikoimaa nykyisellään on ja taisivat olla kaikki viä uitettuja.

Ei voi moittia kyseistä firmaa, kaupat olivat onnistuneet, mutta mielellään käyvät pyöristä suoraa kauppaa.

Back