Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylivieskassa autotalo savusalo.Olisi tuossa ylimääräisenä uudehko paku, ketkä mahtaisivat ottaa vaihdossa pyörään. Autocentteri nyt ainakin, mutta onko muita? Kertokaa kokemuksista.
Vaihdoin tuolla auton telluun... eihän missään hyvitetä mistään mitään...Ylivieskassa autotalo savusalo.
Sieltä saa ainakin kunnon nauruja kun kokeilet saada autosta jotain.![]()
![]()
Mut yrittänyttä ei laiteta.
Siellä ne hyvät kaupat syntyy....
Kyllä mä oon ainakin päässyt asiallisiin kauppoihin tuolla.Siellä ne hyvät kaupat syntyy....![]()
Taas löyty yks koijattu..Kyllä mä oon ainakin päässyt asiallisiin kauppoihin tuolla.Siellä ne hyvät kaupat syntyy....![]()
![]()
Varmasti kelpaa auto jos eivät joudu hyvittämään mitään.Taas löyty yks koijattu..Kyllä mä oon ainakin päässyt asiallisiin kauppoihin tuolla.Siellä ne hyvät kaupat syntyy....![]()
![]()
![]()
Pakettiautoista en tiedä, mutta ainakin henkilöauton myyminen itse tuntuisi olevan nykyään jokseenkin hankalaa... Eli nopeampaa/helpompaa viedä auto vaihdossa pyörään, vaikka ehkä jonkinverran siinä sitten rahallisesti turpiinsa saisikin.Nokialla Hi-power vaihtaa suuntaan sekä toiseen, tietenkin niin että heille se kannattaa, eli suosittelen kans että koittaa ensin myydä auton ja sitten hakee pyörän rahalla