Arvon kypäräpuhelimien käyttäjät.
Kertokaapa kokeneemmat olisiko tälläinen setti hjyvä. Autocom active rider matkustaja sarjalla. Lisäksi Alanin 456R toiseen mopoon juttelua varten.
Toimiiko systeemi VOXin avulla myös toiseen pyörään vai tarviiko tangentin? Olishan se tangentti hyvä, eikös silloin matkustajan kanssa juttelut pysy kahdenkeskisenä ja vasta tangenttia painaessa lähtee quso radioaalloille. Onko noin?
Nuo piuhat vaikuttaa järkyttävän hintaisilta! PMR-puhelin piuha 50€
Mikäs siinä niin ihmeellistä on??
Kennelläkään ei varmaankaan ole vielä kokemusta tuosta Active riderista?
Kyllä on kokemusta!!
Mulla on autocomin pro, setti ja olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen. Kaverin kanssa viimekesänä euroopan turnee läpi ilman minkäänlaisia ongelimia PMR puhelimina alanin 441,set.
Mulla pyöränä bmw, 1100rt ja kaverilla lt. Saksassa motarilla väliin mentiin se mitä pyörät kulki vaan keskustelu jatkui ilman ongelmia. Vox,i toimii hyvin, ei tarvi tangentin napin kanssa pelleillä. Kaikki piuhat saa piilotettua pyörään, ainoastaan kypärän johto kiinni, turha värkkääminen jää pois.
Pmrn kantavuus oli motarilla niin kauas kun kaverin valot näky suoralla. Alpeilla myös kantavuus oli kohtalainen vaikka oli kivee välissä ja paljon. Ihmettelen ettei täällä Suomessa pmr,t ole vielä kovinkaan yleisiä, etelämpänä niitä sitten taitaa olla enemmänkin.
Tuossa pro,ssahan on vähän enemmän herkkuja kuin muissa mm aktiivinen mikki. erikseen on myöskin voxin säädön herkkyys potikka joka vaatii alkuun totuttelua.
ja vielä laite osaa lisätä volumee taustamelun myötä.
Sitten vielä musiikin saa stereona ja kun alat puhuun niin musiikin volume putoaa taustalle ja puheen loputtua palaa entiselleen, lisäksi kännykkä pelittää todella hyvin sen kautta, yms.
Tais mennä mainostamiseksi, mutta olen vaan niin tyytyväinen laitteeseen. Voiko rahalla enää parempaa saada?
Muuten noista lisävarusteista, síis johdoista yms. Ne ovat todella sikahintaiset, myönnettäköön.
Teinkin itse muutaman setin jatkojohtoja itselle ja kaverille. Säästin noin 200 egee.