• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autocom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Chainspeed lopetti viime talvena tavaroiden toimittamisen tänne pakkasen lumen keskelle, todennäköisesti Autocomin mahtikäskyn jälkeen, mene tiedä
nixweiss.gif
Itse sieltä joka tapauksessa sain Active Duo Kitin samaan hintaan kuin Joke..

Tämä liike Brittein saarilla näyttää myös kauppaavan samaa tavaraa kohtuullisella hinnalla. Kannattaisiko yrittää
wink.gif

Chainspeed lopetti viime talvena tavaroiden toimittamisen tänne pakkasen lumen keskelle, todennäköisesti Autocomin mahtikäskyn jälkeen, mene tiedä
nixweiss.gif

Tämä liike Brittein saarilla näyttää myös kauppaavan samaa tavaraa kohtuullisella hinnalla. Kannattaisiko yrittää
wink.gif
250e + postikulut(?) ei kuulosta enää kovin houkuttelevalta tuohon orkkikaupan 300e hintaan verrattuna.

Täytyy vielä hetken kuulostella, josko kohtuuhintainen autocom löytyisi.

nixweiss.gif

wink.gif
Katselin pitkästä aikaa Chainspeedin sivua, eivätkö todella enää toimita Suomeen? Postitusvaihtoehdoista löytyy edelleen European Airmail ja kohdemaalistasta Suomi ??

Harmi, jos näin on, minulle jäi putiikista todella hyvä kuva. Sähköpostit kulki pikavauhtia ja muutenkin kaikki meni niinkuin pitääkin.

Luulenpa että toimittavat varmaan muuta kampetta mutta ilmeisesti eivät Autocomia.. Ainakin viime syksynä kun itse tavaran tilasin, sain sen nopeasti kotini lähelle postiin.

Kun Org:in palstoilla keskusteltiin ko. kaupasta ja väki oli riemuissaan edullisesta tilausmahdollisuudesta, niin jonkun ajan kuluttua joku tilaajista oli saanut sähköpostin vastauksena tilaukseensa. Sähköpostissa oli valiteltu sitä että eivät voi toimittaa Autocomia Suomeen...
Kannattaahan sitä kuitenkin yrittää edelleenkin, ei siinä mitään menetä, korkeintaan tilauksen tekoon käytetyn ajan!
thumbs-up.gif

ja parhaassa tapauksessa tilaus menee läpi ja kusti polkee Autocomin kotiin...
062802jumpie_prv.gif

Onko totta, että Autocom Easi-Plus
(Kit 150) veisi patteria noin pirusti, että 5 tunnissa olisi paristot kaput?? Luvataan kuitenki 14 h normikäytössä "puheaikaa".

Saako tuohon Easi-Plussaan (Kit 150) kuitenki liitettyä myöhemmin semmosen lisäsetin, että saa virrat suoraa pärrän akusta?
Oma kokemus kit 200. Ensin yritin paristojen kanssa. Luovuin kun tuli niin kalliiksi. Sitten asensin suoraan akulta, luovuin kun akku oli eräänä aamuna tyhjä. Sitten virta takavaloilta -toimii tosi upeasti. En tiedä, onko sillä tapana kuluttaa virtaa minkä verran valmiustilassa kuunnellen olisiko syytä avata vox, mutta ainoa tapa asentaa autocom, on sellainen ettei se pääse kuluttamaan virtaa silloin kun sitä ei tule lisää.
Olin kokeillut halpissysteemiä ennen sitä. Kuuluvuus loppui yllättävän pienillä nopeuksilla. Nyt olen tyytyväinen. Kypärän mikki kannattaa sitten asentaa niin, että puhuessa siihen pystyy koskettamaan huulilla.
Tohon Easiin saa virtajohtoa Autocomilta.Vanha Part nro 151
Sama johto käy myös uudempan Kit150.

Back