Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PMR:ssä ei tarvitse olla VOXia. Vaikka sulla ei sitä tangenttinappia ole niin autocomin VOX hoitaa sen homman.Oon noita autocomi juttuja lueskellu mutta silti jääny epäselväksi juuri tuo että pitääkö pmr:ssä olla vox vai ei, mutta siis ilmeisesti ei tarvii vaan autocom tangentti ohjaa pmr:än tangenttia suoraan, kö?
Ja tietääkseni et käytä kuitenkaan voxia, vaan tangenttia.PMR:ssä ei tarvitse olla VOXia. Vaikka sulla ei sitä tangenttinappia ole niin autocomin VOX hoitaa sen homman.Oon noita autocomi juttuja lueskellu mutta silti jääny epäselväksi juuri tuo että pitääkö pmr:ssä olla vox vai ei, mutta siis ilmeisesti ei tarvii vaan autocom tangentti ohjaa pmr:än tangenttia suoraan, kö?
Esim mun Alinco DJ446:ssa ei ole voxia ollenkaan, enkä sitä tarvitsekaan kun autocom voxaa.
Niinpä, mutta autocomin kanssa tosiaan se juttu mitä moni ei tiedä on että PMR-luurissa ei tarvitse olla voxia jotta se toimii comin kanssa. Itseasiassa vaikka pmr:ssä olisi voxi niin se pitää kytkeä pois, jotta autocom saa hoitaa työnsä.Ja tietääkseni et käytä kuitenkaan voxia, vaan tangenttia.