• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

autocom +gsm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Asensinpa pyörääni Autocomin. Mallia en nyt muista mutta mamman kypärään tulee piuha ja "töpselin" reikiä on kolme eli gsm, navigaattori ja mp3/radio. Ja tietty 2 kpl puheäänellä muut toiminnot vaientavaa mikkiä kuului pakettiin. Onkelmana on se gesmiyhteys. Se kun toimii vaan toiseen suuntaan. Eikä äänivastaus skulaa olleskan. Eli kokeilin kilauttaa kaverille ja kaveri kuuli mut ja mä en kuullu sen pölinöitä lainkas. Veikkaisin että vikana on mun omat kännyasetukset. Kypärän mikin kautta puhelin ilmoitti vastausäänen olevan liian kova ja kehotti nauhottaan jollai ihme nimisellä äänellä, jota en sitte puhelimen äänivalikoimasta edes löytäny. Tuo ongelma lienee ratkottavissa. Kenties settiin kuuluvalla pienemmällä mikillä. Mutta se äänen kulku vaan yhteen suuntaan. Kellään kokemuksia/ toimivia yhteyksiä? Mun puh on Sony-Erkki Z550i jos sillä mitään merkitystä. Pitäishän sen oikeenlaisella välikaapelilla toimia siinä ku muidenkin merkkien. Löysin Autocom-haablaa täältä sivuilta, mutten valkasua tähän mun probleemaan. Hyvät loppusuvet kaikille. T.
withstupid.gif

Meikällä oli alkuun ropleemia kanssa, tsekkaa nämä jos apua:

- tarkasta että mikki on oikein päin kypärässä
- kokeile toisen mallisella puhelimella; itsellä oli ongelmia Nokian Commun kanssa, N73 pelaa ainakin hienosti

Yleisesti ongelmana on tuo puhelimen yhteensopivuus/puhelimen adapteri. Ainakin Noksun moninapa on tarkka miten se pysyy kiinni (tai pikemmin ettei pysy;;)

Itse Autocom tuntuu toimivan kun kaveris kerran kuulee sut mutta sinä et häntä.

Mulla oli toistepäin, vastapuolen tarinat kuului mutta oma tarina ei menny perille;)

Back