• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autocom 300 säätövaikeuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopoilija
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kauan kesti, ennenkuin sain sen Zumon uuden telineen ja yllätys yllätys-ei apua, ajo-ohjeet ja puhelut tulevat edelleenkin erittäin vaimeina kypärään. No ei muuta kun taas vaihtamaan kaapelia 1299 ja Autocomia, vaan mikään ei auta. Palauttaessani kaverille lainalaitteita olin jo likimain luovuttamassa vaan kokeilimme "piruuttaan" kaverin Zumoa omani sijasta ja ihme tapahtui, kaikki toimi kuin käkikello.

Tarinan opetus: Vaikka Zumon äänet toimivat autotelineessä moitteettomasti kumpaankin suuntaan, niin mopotelineessä ne kulkevat ilmeisesti eri reittejä (nastoja) ja ei pidä luulla minun laillani  
withstupid.gif
että Zumo on varmasti kunnossa. Zumo on nyt lähetetty maahantuojalle ja odottelen uutta laitetta tilalle, on muuten jo kolmas
tounge.gif

Toimiva konsepti on:

Johto 1314 välille Zumon "audio out" lähtö - Autocom/Aux3.
Bluetooth palikka 1273 Autocom/Aux1:een.
Zumon Bluetooth asetuksista: Audio / Phone only ja "Yhdistä kuuloke" palikan 1273 kanssa.

Näillä eväin pitäisi toimia.
Onkos tämä vielä validi ohje?

Zumo odottaisi tuossa kytkentää autocomin Super Pro avi 300:seen, mutta tuntuu olevan jos jonkinmoista ohjetta mitä pitäisi hankkia.

Zumon kautta pitäisi saada navigointiohjeet ja musat autocomille, jos tuon E90 communicatorinkin sais skulaamaan niin ois plussaa, mutta ei välttämätöntä...

Suora lainaus Chainspeed'in kotisivuilta:

"1273   Bluetooth Option
Autocom Bluetooth Adaptor - GPS/Telephone
Ideal connection for any Bluetooth phone, Tom Tom Rider V1 & V2 & Garmin Zumo although mp3 audio will be mono quality. Add part 1314 to have mp3 in full Stereo."

Ohje on ymmärtääkseni edelleenkin ajankohtainen ja toimivista vaihtoehdoista se parhaiten toimiva, valitettavasti myös se kallein (näinhän se useimmiten vaan on, vaikka sitä aina silloin tällöin itse kunkin on vaikea hyväksyä).
cool.gif

Back