Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vertzu sanoi:Menen paikalle itse jo torstaina iltapäivällä hoitamaa asioita ja mm. omaa pilttuuta, joten järjestyy.
bikerinna sanoi:Mikä on ajoaika perjantaina 11.7. Autoringillä?
Ville S. sanoi:Ja muistaako kukaan viime vuodelta, minkälaiset sähköt pilttuissa oli, oliko voimavirtapistoketta? Joillain muistaakseni napsui sulakkeet, ei tosin meidän pilttuusta... Jospa varautuisi ja hakisi voimavirtapalikoita kaupasta, jos sieltä seinästä sellaista tulee.
vertzu sanoi:Menen paikalle itse jo torstaina iltapäivällä hoitamaa asioita ja mm. omaa pilttuuta, joten järjestyy.
JMH sanoi:Voi tulla tarvetta lainata takapukkia & työkaluja, jos takanen menee vaihtoo reissun aikana.
Onnistuukohan tällainen?
tamik87 sanoi:Onnistuu kunhan vaan et tuu meikäläisen vermeitä pummimaan![]()
JMH sanoi:Voi tulla tarvetta lainata takapukkia & työkaluja, jos takanen menee vaihtoo reissun aikana.
Onnistuukohan tällainen?

Kattelin just viime vuoden kuvista, ett jokaisen nosto-oven vieressä on omalla vedolla punanen voimavirtapistoke ja yhdellä vedolla neljä tavallista valkosta pistorasiaa.Ville S. sanoi:Ja muistaako kukaan viime vuodelta, minkälaiset sähköt pilttuissa oli, oliko voimavirtapistoketta? Joillain muistaakseni napsui sulakkeet, ei tosin meidän pilttuusta... Jospa varautuisi ja hakisi voimavirtapalikoita kaupasta, jos sieltä seinästä sellaista tulee.
scuuba sanoi:Kattelin just viime vuoden kuvista, ett jokaisen nosto-oven vieressä on omalla vedolla punanen voimavirtapistoke ja yhdellä vedolla neljä tavallista valkosta pistorasiaa.
Siit voi sit sähkömiehet arpoo ett paljoko käytännössä.
Eli yhessä tuplaboxissa on vain yks 16A kolmivaihe?Vuorela sanoi:Olivat kuitenkin saman sulakkeen perässä kaikki saman tilan sähköt. 11 pyörää lämppäreissä oli liikaa, joten vedettiin naapurista lisää.
scuuba sanoi:Eli yhessä tuplaboxissa on vain yks 16A kolmivaihe?
Goofy S sanoi:No mitäpä luulisit?![]()
tamik87 sanoi:Tiedustelkaapa ihmiset vakuutusyhtiöltä varkausvakuutuksen voimassaolo Virossa. Pohjola ei korvaa jos mun kilvetön pöllitään tällä reissullav. Näin ihan vain tiedoksi kaikille.
Ari sanoi:Voi tietty ostaa myös yksittäin 50,- euroo/päivä![]()