Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Pyörällä tuli ainakin tällä ajokaudella melkein 16000km täyteen. Auto on talven ajopeli ja hyvin satunnaisesti kesälläkin käytössä, mutta eipä sillä tuu ajettua ku ehkä 4000-5000km vuodessa (edit: työmatkat ja vähän ylimääräistä).
Pakko myöntää kuten moni muukin että ikävä kyllä autolla reilusti enemmän. Kotiloita pihassa/tallissa on 3 ja vain yks mopo, kilsat viimevuodelta autolla 48tkm ja mopolla 4tkm...
Auto(i)lla joku 30 tkm vuodessa, mopolla 10-15 tkm tai enemmänkin vapaa-ajasta riippuen. Työmatka eestaas 80 km niin ei ihan joka kelillä viiti mopoillakaan.
Ihan eriluontoista ajoa
Kesällä mopolla kaikki mahdolllinen
Hieman rajoittaa dress code ja sää
Talvella autolla
Niin ja autolla ei tule ajeltua "huvikseen"
10 000 mopo vs 15 000-20 000 auto.
Eli olen hyvä veronmaksaja
Olipa hyvä kysymys. Luulin ajavani autolla selvästi enemmän mutta kyllä melkein yhtä paljon taitaa tulla. Pyörällä vajaa 14t ja autolla jonkun verran yli 15t
Autolla ajan, ja paljon. Pyörän kyydissä olen istunut mieluusti vuosikaudet. Omaa pyörää minulla ei ole... ensin pitäisi vielä ajaa se kortti, mikä on kyllä syvässä harkinnassa