• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi - Motoristi, autoilija vai molemmat

• Ajan vain moottoripyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajan vain autolla

• Ajan molemmilla suunnilleen yhtä paljon

• Ajan autolla selvästi enemmän kuin pyörällä

• Ajan pyörällä selvästi enemmän kuin autolla

• Minulla ei ole vielä korttia

• Ääniä yhteensä
    0
Autollapa autolla. Prätkällä lähden liikenteeseen silloin kun on fiilikset ja/tai keli kohdallaan (mieluummin tietty molemmat) eikä kanssamatkustajia enempää kuin 1 kuljetettavana... Minkäänlaiseen "kuinka monta kilsaa kesässä mittariin?" - kilpailuun minua ei saa mukaan. T: Naatiskelija
062802moto_prv.gif

Arvioisin, että molemmilla tulee vuoden mittaan saman verran kilometrejä, koska ajokaudella on vain mopotin käytössä ja kauden ulkopuolella joku autoksikin kutsuttu liikkumaväline...

Joskin tän viikkosten sateiden ja ukkosten seurauksena olen vakavasti harkinnu kotilon pitämistä liikennevakuutuksessa ympärivuotisesti... taitaa ikä alkaa painaa
crazy.gif

BB

Kyllä autolla tulee enemmän koska ympärivuotisessa käytössä. Mutta ajokauden aikana auton voisi melkein laittaa seisontaan...

Viime vuonna 13tkm pyörällä (eka vuosi) ja autolla 8000tkm.
Tänä vuonna tuli 7tkm pyörällä, ja nyt jatketaan pelkästään autolla

TÖSÖS !
Kun istuu t yökseen autos 10 -12 tuntii , ei kerkeä pyöräj ko viilistellä ja vähä lomailla .
Mut ajat muuttuvat !!!!!!

Kun en autoa omista, ei siihen voi kilometrejäkään tulla...
biggrin.gif

Kohta 6tkm täynnä pyörällä tänä kesänä, ja lissää tulee!
smile_org.gif

Minä se olen puhtaasti prätkä ihminen...B-kortti kyllä on, mutta ajan autolla vain jos naikkoseni ei suostu ajamaan.  
tounge.gif
 Ei edes omisteta autoa joten eipä noita autolla ajouhkia edes usein tule eteen. En tiedä, autot on jumalattoman tylsiä vempeleitä...Mua ei sytytä vaikka se sit olis Ferrari.  
talktohand.gif
Pakko ajaa autolla mutta mopolla kesällä satoi tai paistoi
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

autolla tuloo enempi, mutta kesällä pyörällä eikä autoon tuu paljoa ees koskettua ellei oikeen huono sää oo
smile_org.gif

Pyörällä selkeesti enemmän. Auto tuntuu olevan vaimon käytössä. Silti maitokauppareissut tulee ajeltua autolla. 8-hengen ruuat on vain mukavampaa kuskata siten.
tounge.gif

Autoon tulee vuodessa reilut 20tkm ja mopoon ehkä vajaa kymppitonni.. Eli autolla puolet enemmän mut on se toi mopoilu kyllä paaaljon mukavampaa
062802moto_prv.gif
cool.gif

Suomen olosuhteissa joudun valitettavasti kulkemaan enempi autolla kuin pyörällä. Kyllä käy kateeks noita etelän asukkeja ainakin tässä asiassa!
mad.gif

Kotiloon tulee vuodessa enemmän kilometrejä, valitettavasti...  
confused_orig.gif

Mielellään sitä ajelis enemmän mopolla, talvi vaan pahasti häiritsee harrastusta...  
sad_orig.gif

Back