• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi - Motoristi, autoilija vai molemmat

• Ajan vain moottoripyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajan vain autolla

• Ajan molemmilla suunnilleen yhtä paljon

• Ajan autolla selvästi enemmän kuin pyörällä

• Ajan pyörällä selvästi enemmän kuin autolla

• Minulla ei ole vielä korttia

• Ääniä yhteensä
    0
Minä se olen puhtaasti prätkä ihminen...B-kortti kyllä on, mutta ajan autolla vain jos naikkoseni ei suostu ajamaan.
tounge.gif
Ei edes omisteta autoa joten eipä noita autolla ajouhkia edes usein tule eteen. En tiedä, autot on jumalattoman tylsiä vempeleitä...Mua ei sytytä vaikka se sit olis Ferrari.
talktohand.gif

Eipä mun kokemuksella voi vielä oikeen sanoo miten sitä tullaan ajaamaan kesällä 2005 , kun ostin vasta  
062802moto_prv.gif
sysyllä  
062802jumpie_prv.gif
, mut aika näyttää .

Mopoilla enemmän. Kuka helvetti sitä nyt wanhalla volvolla viitsii lähteä talvipimeällä mutkapätkille huvikseen kurvaileen?
..Tai ylipäänsä minnekkään.
sad_orig.gif

Ajoaika menee kylläkin tasan n. 6-6 kk.

Duunin takia tulee pörrätyä autolla 40000km vuodessa, pärrällä vastaavasti vähemmän...toivottavasti matkakorvaukset prätkällä ajaen nousevat auton tasolle. Sitten tulee huomattavasti enemmän kilometrejä pöristimeenkin.
062802moto_prv.gif

Kesällä ei tule kilometrejä autolla kun pakosta. Kotilo seisoo kesät ja pärrä talvet. Pyörällä taitaa tulla hiukan enemmän kilometrejä vuodessa.

Kotilolla joutuu ajelee työn puolesta melkein joka päivä.
Ja sitten vielä meidän duunissa, toi kesä on pahinta sesonki aikaa, niin että jää välillä toi mopoilu aika vähille.

Mutta oli miten oli, niin ei voi jättää näin hienoa harrastusta, vaikka tulisi kuinka vähän ajeltua mopolla.
062802moto_prv.gif

Enimmäkseen mopottimella nykyään, kotilolla satunnaisesti talvisin.
Jee, kohta se kaksipyöräkausi taas alkaa.
smile_org.gif

Autolla tuollaiset 30-35 tkm vuodessa ja justiinsa meni 1,5 vuotta vanha auto vaihtoon.

Mopolla tuli viime kesänä n. 3,5 tkm.

Autoon kertyi viimevuonna n. 40tkm ja mopoon alle 5tkm, kun mopoon ei saa tuota karvaista lenkkikaveria mukaan ja ensikesänä tuskin tulee lainkaan kilometrejä mopoon....

Bilikaa ei ole enää ollut viiteen vuoteen. Ei tarvii kun asuu stadissa, jossa on kaikki lähellä: duuni, ystävät, sukulaiset, ym. Lainaksi saan tarvittaessa vaikkapa kaman roudaukseen. Meikäläisen kilometreillä tulee taksikin halvemmaksi...
biggrin.gif

Fillarillakin tulee sotkettua enemmän vuodessa kuin fiudella. Aito kaksipyöräfani siis...
wink.gif

Prätkällä sitten enemmän...
cool.gif
062802moto_prv.gif

Back