• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Auto vs. mp, tavallisempi kulkuvälineesi - Motoristi, autoilija vai molemmat

• Ajan vain moottoripyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajan vain autolla

• Ajan molemmilla suunnilleen yhtä paljon

• Ajan autolla selvästi enemmän kuin pyörällä

• Ajan pyörällä selvästi enemmän kuin autolla

• Minulla ei ole vielä korttia

• Ääniä yhteensä
    0
Varmaan suunnileen saman verran.
smile_org.gif

Pyörällä tuli ainakin tällä ajokaudella melkein 16000km täyteen. Auto on talven ajopeli ja hyvin satunnaisesti kesälläkin käytössä, mutta eipä sillä tuu ajettua ku ehkä 4000-5000km vuodessa (edit: työmatkat ja vähän ylimääräistä).

Pakko myöntää kuten moni muukin että ikävä kyllä autolla reilusti enemmän. Kotiloita pihassa/tallissa on 3 ja vain yks mopo, kilsat viimevuodelta autolla 48tkm ja mopolla 4tkm...

Auto(i)lla joku 30 tkm vuodessa, mopolla 10-15 tkm tai enemmänkin vapaa-ajasta riippuen. Työmatka eestaas 80 km niin ei ihan joka kelillä viiti mopoillakaan.

Ihan eriluontoista ajoa
Kesällä mopolla kaikki mahdolllinen
Hieman rajoittaa dress code ja sää
Talvella autolla
Niin ja autolla ei tule ajeltua "huvikseen"
10 000 mopo vs 15 000-20 000 auto.
Eli olen hyvä veronmaksaja ;)

Autolla kuskataan tenavia ja ajellaan talvella, mutta mopolla hoituu kesällä niin työ kuin huviajelut kun kiireiltä pääsee.

Olipa hyvä kysymys. Luulin ajavani autolla selvästi enemmän mutta kyllä melkein yhtä paljon taitaa tulla. Pyörällä vajaa 14t ja autolla jonkun verran yli 15t

suunnilleen samoihin menee, pyörään n.10-12tkm autoon n.12-14tkm (mikä on nykyään yllättävän vähän otten huomioon että auto on työvälineenä).

omalla autolla n5000km vuodessa firman autolla n500km viikossa. Pärrällä tuli ajettua tänä kesänä 4000km tosin pyörän ostin vasta elokuun lopussa

Autolla ajan, ja paljon. Pyörän kyydissä olen istunut mieluusti vuosikaudet. Omaa pyörää minulla ei ole... ensin pitäisi vielä ajaa se kortti, mikä on kyllä syvässä harkinnassa
sport05.gif
.

Mopolla tulee enempi ku kotilolla. Riippuu tosin vähän vuodesta, et onko paljon talvella työajoo jne. Tänä vuonna mopolla reilusti enempi.

Back