• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aurinko häikäisi - motoristi sairaalaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa yheksän aikoihi illalla kyl aurinko paisstaa tosi ilkeesti just alaalta nii ei välillä nää juurikaa mitää, tuurilla mennää...

aurinkolasi pakko
biggrin.gif

Mitä tuokin puusilmä saa toisen tienkäyttäjän tapon yrityksestä? Korvapuustin?

Nää on niitä sarjassamme aivan turhia kolareita, jotka pitäisi saada kitkettyä pois. Vaikka kuinka ajelet itse varovasti ja pääsi pyörii kuin tutka-antenni,se ei auta. Näitä puusilmiä löytyy, jotka eivät osaa suhteuttaa omaa ajamistaan olosuhteihin sopivaksi, takuu varmasti.
Itse en mututuntumalla mene, olen sitten liikkeessä mopolla, autollla tai vaikka jalan.

Jos aurinko ei olisi paistanut, olisi ollut liian pimeää motoristin havaitsemiseksi.. Pyyhkikää ne nortinkarstat lasin sisäpuolelta edes kerran vuodessa.

Itellä laadukas peilivisiiri mut ei vaan taho nähä jos joku käveliä pyöräilijä hyppää eteen.
nixweiss.gif

Nopeus tietty täytyy sovittaa..

Back