• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Atlantinvalli Jutaus 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Roof sanoi:
Yep mukana. Loma ok. To 2.6 nostetaan kytkintä Helsingistä ja aletaan navigoimaan pohjoista kohti. Katselen reittiä yms sitten lähempänä lähtöä.

Mä pääsen kans lähtemään vasta 2.6. kunhan finskin Rooman lento on laskeutunut elikä joskus klo 17-18 kieppeillä on startti. Tällä jutauksella ainut mahdollisuus on ajella aika suoraan Espoosta Kemiin joten kovin kummoisiin tiedusteluretkiin ei oo mahollisuuksia.

Paan viikonloppuna tuon jutaus T-paita homman liikkeelle joten olkaahan kuulolla.

jlik sanoi:
Mä pääsen kans lähtemään vasta 2.6. kunhan finskin Rooman lento on laskeutunut elikä joskus klo 17-18 kieppeillä on startti. Tällä jutauksella ainut mahdollisuus on ajella aika suoraan Espoosta Kemiin joten kovin kummoisiin tiedusteluretkiin ei oo mahollisuuksia.

Paan viikonloppuna tuon jutaus T-paita homman liikkeelle joten olkaahan kuulolla.

Tämähän passaa hyvin, voidaan jutailla letkassa Kemiin täältä to 2.6

Roof sanoi:
Tämähän passaa hyvin, voidaan jutailla letkassa Kemiin täältä to 2.6

Tämä sopii. Aattelin olla yötä jossakin Jyväskylän seutuvilla. Matka Jyväskylästä Kemiin ei mee ihan lyhyintä reittiä kun aattelin käydä matkan varrella olevilla motokätköillä.

No niin, kevät on jo pitkällä joten on aika ruveta tilaamaan jutauspaidat. Malli on tämä ja väri siis BOTTLE GREEN.

Ilmoitelkaa mulle jutaajan numero, nimi ja paidan koko maililla jlikonen at welho.com. Jotta ei tarvi sählätä rahojen kanssa Kemissä niin maksakaa paita mun tilille viimeistään 30.4. Paidan hinta on 10EUR.

Tili: FI59 1800 3600 2352 08
Jari Likonen
Summa 10€.
Viitteeksi oma jutausnumero!

Muoks. Paidat jaetaan sitten starttipaikalla Kemissä.

jlik sanoi:
Tämä sopii. Aattelin olla yötä jossakin Jyväskylän seutuvilla. Matka Jyväskylästä Kemiin ei mee ihan lyhyintä reittiä kun aattelin käydä matkan varrella olevilla motokätköillä.

Voisin liittyä perjantai-aamuna letkaan Jyväskylästä.

wingnut sanoi:
Voisin liittyä perjantai-aamuna letkaan Jyväskylästä.

Tämä sopii. Voin lähetellä ensi viikolla alustavaa reittiä Jyväskylästä Kemiin. Jonkin verran tulee kierreltyä kun tarkoitus olis käydä motokätköillä.

jlik sanoi:
No niin, kevät on jo pitkällä joten on aika ruveta tilaamaan jutauspaidat. Malli on tämä ja väri siis BOTTLE GREEN.
.

Nöyrin ja syvä kiitos, kun saadaan tommosetkin ja taatusti "Unique"- paidat! Maksettu ja laitettu yv:tä! :respect:

mchuurre sanoi:
Nöyrin ja syvä kiitos, kun saadaan tommosetkin ja taatusti "Unique"- paidat! Maksettu ja laitettu yv:tä! :respect:

Kiitoksia. Joo, uniikki-paidat on tulossa. Tilauksia onkin tullu jo ihan kiitettävästi. Hyvä että jutaajat seuraavat palstaa.

Oon pääsiäisen matkoilla ja nettiyhteydet voivat tökkiä mutta vastailen viimeistään sitten kun oon palannu kotiin.

makehut sanoi:
Ehdokas 58 maksoi kans paidan. Vaikkei mukaan mahtuisikaan niin kait
paidan saa Kemistä hakee:)

Ootha sie völöjys ja somasti ootki !

"Ollos huoleton - poikas valveill on" - luk aikoinaan meä työpaikan kaffehuoneen seinälki ! :D

Sitähän pitää sit tosissaan alkaa orjentoitumaan matkalle:). Siirtymä ei kyllä oo pitkä 130km eli lauantaina aamusta pitää herätä aikaisin.:grin:

makehut sanoi:
Sitähän pitää sit tosissaan alkaa orjentoitumaan matkalle:)

Juu, ei muutaku saappaita rasvaamaan ! Ja tästä jälleen jutausreittiä tutummaksi.....olokeepa hyvät! :thumbup:

Liitetiedostot

• tjeldes.JPG
    tjeldes.JPG
    48 KB · Katselut: 35
Kausikin on sitten korkattu, kun ei aikaisemmin kerenny...

Tehty myös keväthuolto, laitettu lisää ilmaa renkaisiin. :D

Viktor

Back