• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Atlantinvalli Jutaus 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
osmola sanoi:
Eipä taida muita järkeviä vaihtoehtoja olla kuin tuo Midland G8E BT
http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?sivu=pmr.g8ebt&tuote=Y

Mä hommasin juuri ton Midlandin pemarin ennen jutausta koska mulla on Midlandin kypäräluuri. Oli siinä aikamoinen homma saada toi pemari naitettua kypäräluuriin, kun ohjeet eivät olleet ihan selkokielisiä, ei edes yhdelle radioamatöörikaverille. Sen jälkeen kun naittaminen onnistui Midlandit ovat toimineet keskenään aika hyvin. Pieni ongelma on sitten se ettei navin opastukset kuulu, mutta onhan meillä huurusmiäs joka toimii oppaana.

Toistimet on varmaan aika tärkeitä että letkan peräpääkin kuulee opastuksia.

mchuurre sanoi:
Sponssi- listakin alkaa jo voimistelemaan.... Mukaan tuli seuraavana Cumulus Hotellit ! :respect:

logo_v2_0.png

Täähän on hyvä juttu. Saakos jutaajat sitten alennusta yöpyessään Cumuluksessa Suomessa? Lähinnä ajattelen noita siirtymiä.

MViktor sanoi:
Tuossa noita olen kuikuillut, mutta tällä hetkellä näyttäis tuolta >> http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?sivu=pmr.g8ebt&tuote=Y saavan ihan tolokun hintaan, ei tuolla hinnalla saa tuota edes eebaysta.

Viktor

Joo, mä kattelin hintoja mm. Ebaystä ja kyllä tuo rxtx-tuote oli edullisin. Tähän voi mainita myös sen että heidän tekninen tuki on ERITTÄIN HYVÄ. Auttoivat mua vaikken ollut ostanu kypäräluuria heiltä.:jippikaijee:

jlik sanoi:
... ohjeet eivät olleet ihan selkokielisiä...

Ohjeet eivät tosiaan ole yksiselitteiset. Sieltä täytyy ikään kuin lukea eri kohdista ja niiden perusteella päätellä kuinka yhdistäminen suoritetaan.
Kun ne on saanut yhdistettyä, toiminta on ollut varsin hyvä.

Oiskos porukka kiinnostunu hankkimaan jutaus T-paidat AVJ-16 logolla? Mä voisin ruveta kyselemään tarjouksia painatusfirmoista kunhan Huuru's Production saa tehtyä sen logon.

AXP sanoi:
Ohjeet eivät tosiaan ole yksiselitteiset. Sieltä täytyy ikään kuin lukea eri kohdista ja niiden perusteella päätellä kuinka yhdistäminen suoritetaan.
Kun ne on saanut yhdistettyä, toiminta on ollut varsin hyvä.

Joo, näin se meni. Ohjeita sai lukea valikoiden. Mulla meni jokunen viikko ennen kuin homma rupes pelittämään ja ilta-ajeluilla kävin kiusaamassa yhtä papukaijaa (toistinta). Papukaijan kans ei tarvita toista pemaria joten voi yksin testailla pemarin toimintaa.

jlik sanoi:
Oiskos porukka kiinnostunu hankkimaan jutaus T-paidat AVJ-16 logolla? Mä voisin ruveta kyselemään tarjouksia painatusfirmoista kunhan Huuru's Production saa tehtyä sen logon.

Oothan kysynyt paita asiaa Huurteelta ? Että saatko ruveta hommaamaan. Idea on hyvä. :thumbup:

Jack sanoi:
Oothan kysynyt paita asiaa Huurteelta ? Että saatko ruveta hommaamaan. Idea on hyvä. :thumbup:

Rullaamaan vaan:

AVJ-16 T-paidat, collaget, shortsit, aurinkolasit, suojavoiteet, pakkasrasvat, voitelyöljyt, hiusvoiteet, paikkarasiat, sukkahousut, mätitahnat, pastat, jne,......:thumbup:

mchuurre sanoi:
Rullaamaan vaan:

AVJ-16 T-paidat, collaget, shortsit, aurinkolasit, suojavoiteet, pakkasrasvat, voitelyöljyt, hiusvoiteet, paikkarasiat, sukkahousut, mätitahnat, pastat, jne,......:thumbup:

Ei muuta kuin kuvaa tulemaan..
Paidat ja merkit saadaan tehtyä meillä töissä (mustavalkoiset/värit) ja joku vapaaehtoinen voi tulla sitten ne painamaan paitoihin.

-Jyki

Ja meinasi unohtua:

Atlantinvalli Jutaus- kerroshampurilainen!

sisällä
-saksanpähkinäkastiketta
-tammenlehväsalaattia
-bradwurstmakkarasiivu :thumbup:

mchuurre sanoi:
Ja meinasi unohtua:

Atlantinvalli Jutaus- kerroshampurilainen!

sisällä
-saksanpähkinäkastiketta
-tammenlehväsalaattia
-bradwurstmakkarasiivu :thumbup:

Ja palan painikkeeksi mukillinen Schwarzbieriä. :;): :bisseä:

Hieman ohi otsikon: Miten olisi AVJ-2015 diplomi/osallistujatodistus? Ja tulevaisuudessa myös AVJ-2016 -diplomi jne. Olemmehan todistetusti suorittaneet luikasajokurssin ym., kuten Huurus on briiffeissä ja videoilla "todistanut". Noita IBA-diplomeja olen muutaman kerännyt ja olisihan mukava saada joukon jatkoksi (työpaikan seinälle ihmeteltäväksi) hyvin harvinainen AVJ-diplomi.

Tämä tietenkin Mr. Huuruksen siunauksella ja diplomit tietenkin myöntäjän allekirjoituksella. Tulevia vuosia varten: "Kerää koko sarja".

Jyrkkä-Jyri sanoi:
Ei muuta kuin kuvaa tulemaan..
Paidat ja merkit saadaan tehtyä meillä töissä (mustavalkoiset/värit) ja joku vapaaehtoinen voi tulla sitten ne painamaan paitoihin.

-Jyki

Mä aattelin että tehään kunnon paidat, joissa painatus kestää (isältä pojalle), ettei se häviä heti ekassa pesussa. Samoin olis parempi että joku ammattilainen tekee sen painatuksen kuin se että me ruvetaan porukalla sössimään noita paitoja.

mchuurre sanoi:
Rullaamaan vaan:

Mä hoidan paidat niin joku muu saa hoitaa muun krääsän.

Back