• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Atlantinvalli Jutaus 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se oli kyllä hauska hortoilu tuo Tromsan parkkihalli. Loppujen lopuksi saatiin irti kaksi parkkilappua ja poislähtiessä ei saatu maksettua kun toinen, vaikka maksuautomaatti otti kyllä kolikot. No eihän sillä puomikaan auennut. Siihen se lappu jäi puomin koneistolootan päälle ja jalkatietä pitkin pihalle. Sillä porukalla oli ihan oikeasti hauskaa vaikka Huurusukko saikin ihottuman hotellin parkkitouhusta. Eihän se Huurteen vika ollut.
Mutta ihan oikeasti, siitä kylästä ei löydy helpolla illalla parkkipaikkaa kaupungilta ja me ei meinattu päästä parkkihalliin edes sisään...

Ja sitten lopuksi ja viimein, "Finaali"- kehiin, olokeepa hyvät!

Ja kun sponsoreitakin oli niiin runsaasti, ni enkös jo unohtanut videostakin muutamat pois! Suokaa anteeksi, mutta nyt on nekin korjattu, eli tämä ompi UUSI versio!

rellonen sanoi:
..vaikka Huurusukko saikin ihottuman hotellin parkkitouhusta. Eihän se Huurteen vika ollut. ...

Tnx rellonen, mut syynä tuohon oli puutteellinen maastontiijustelu, eli otin syyt ja vastuun siten itselleni...:dunno:
Mut AVJ-16:ssa ei enää homma toistu, (tiedusteltu on!) :D

Viimeksi muokattu:
Tähän iloiseen pumppausepisodiin oli hyvä päättää....:D:D:D,
yhtä iloinen oli koko reissu:thumbup:
Ja kiitos pumpun lainasta, täyttöpulloja olis saanut olla repullinen, jotta ois saatu rengas täyteen...

Viimeksi muokattu:
Kuinka on, onko vuoden 2015 Jutaajia lähdössä Etelän Pystymettä kokoontumiseen? Itse olen yleensä osallistunut tapahtumaan.

yrmyli sanoi:
Kuinka on, onko vuoden 2015 Jutaajia lähdössä Etelän Pystymettä kokoontumiseen? Itse olen yleensä osallistunut tapahtumaan.

No niin, olihan niitä Jutaajia paikalla kaikenkaikkiaan ainakin 7 kappaletta. Itse siis bongasin 6 itseni lisäksi.

Uusimmassa Bike-lehden numerossa näkyi olevan juttu Atlantinvallijutaus 2015:sta. :thumbup:

Back