• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aseen kuljetus pyörällä, vinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja psakke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjens,

Olen tässä harkinnut auton poistoa taloudesta kokonaan kun tulee ajoa sen verran vähän, sillä rahalla voi sitten vaikka tuunata mopoa ja harrastaa ;) Sitten tarvisi haulikko kuskata radalle MP:llä, joten onko kellään antaa vinkkiä mitä pussukkaa kannattais katella? Joku tukeva repputyyliin selkään laitettava olisi pop, jotain pientä taskua oheistarvikkeille ja patruunoille voisi olla kiva, tosin tankkilaukkuun mahtuu ihan kivasti. Torrakko on tuollainen vähän lyhyempi 22" piipulla (~108cm kokonaispituus), korkeahko keskilinja optisine härpäkkeineen.

Kiitän.

Samanlainen kun Arskalla oli Terminaattori 2:ssa?
baaa.gif

Sori, harkkatyöt tekee levottomaksi...

Ihan normi asepussi, mulla on jokaisessa semmoinen pitempi hihna, jolla sen saa heitettyä olan yli ja pysyy kiinni. Patruunat yms. olen tunkenut reppuun, jonka laitan sen pyssyn päälle ihan normisti. Jos yksiolkainen reppu löytyy, niin se olisi varmasti parempi.

Repussa purettuna.
Piipun sekä perän pyöräyttää eri pyyhkeisiin ja muovipussiin.
Sitten koko hoito reppuun.
buttrock.gif

itellänikin on sellaisia asepusseja jotka saa niinkuin repun selkään. Ei ole tullu kyl ajettua ase selässä muutakun polkupyörällä. Tollanen pussi on ainaski polkupyörällä hyvä pitää selässä ni miksipä ei sit moottoripyörälläkin
idea3.gif

kait se pitää joteski pakata...meinaan ku viime keväänä piti ostaa suomi kp tikkakoskelta ja ku kysyivät et milläs meinaat viedä kotia ni tuumasin et kait selijääs ois paras..rinnal haittaa ajamista..tyssäs kaupanteko siihen
tounge.gif

mun mielestä ois lisännyt rispektiä lummasti....

sori tämmönen jaskan jauhanta taas multa...

Katkase piippu
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif

Tai laita takapenkille kiinni, niin etta piippu osottaa takanatulevia. Katoo perassa kiinni roikkujat nopeesti.
Ja jos alla on kyykky, niin poraa pleksiin piipun mentava reika ja tokkaa piippu siita. Katoo kukkahatut edesta nopeesti
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Aika hyvin ainakin mulla toimi kun 30-06 taivalkoskelle vein (matkaa n. 166km) niin normaali asepussi mihin sai hihnan kiinni. Etu puolelle vain laittaa niin pysyy hyvin. Selässä toimi kuin purje tuo. Patruunoillehhan sitten reppu onkin aika hyvä.

Pysyy autoilijat kyllä aika hyvin loitolla kun asetta mp:llä kulettelee.
biggrin.gif

Tuli otsikosta mieleen, että mikähän moottoripyöräjengiläinen siellä aseen kuljetusvinkkejä kyselee
biggrin.gif

Mutta kysymys ei ollutkaan tyyliin: miten saan singon kulkemaan helpoiten mukana ajossa..
biggrin.gif

bowdown.gif

Aika hyvin ainakin mulla toimi kun 30-06 taivalkoskelle vein (matkaa n. 166km) niin normaali asepussi mihin sai hihnan kiinni. Etu puolelle vain laittaa niin pysyy hyvin. Selässä toimi kuin purje tuo. Patruunoillehhan sitten reppu onkin aika hyvä.

Pysyy autoilijat kyllä aika hyvin loitolla kun asetta mp:llä kulettelee.
biggrin.gif
Juu, ja ammutut metot oli ohjaustangolla roikkumassa matkan ajan kotia päin  
biggrin.gif

Juu-u. Ei tarttenut kauaa odottaa, että löytyi kuva tuosta SS-motosta konekiväärin kanssa.
tounge.gif

Olisinkin ollut hiukka pettynyt ilman sitä, hehiö.

Jatketaan samalla asialinjalla?
idea3.gif

Osta asepussi johon menee ase katkaistuna,perä ja piiput erillään. Niitä löytyy erilaisia versioita.Mahtuu miltei reppuun sellaisenaan.

Itse kuljetin katkaistuna repussa pussissa. Näin onnistu valttämmään purjeet ja turhan kiinnostuneet katseet.

Back