• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arrowin bolt-onin sovituksessa ongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusa.L
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ota 4 kohta käyttöön...
Jos käsissä on 750 pönttö pantoineen sopii 750 johon se onkin tehty ja sovitan sitä 600 johon kuuluisi 10mm halkaisijaltaan suurempi pönttö pantoineen ja huomaan ettei se sovi niin BLING
missä voisi olla vika?
Siinä että käsissäni on väärän kokoinen pönttö vaiko siinä etten vain tajua?

Kylläpä on joillekin vaikea asia käsittää...
Sillä pöntön halkaisijan erolla ei ole mitään merkitystä, koska kiinnityspisteen ovat samat, oli kannu sitten 10 mm paksumpi tai 50 mm ohuempi. Se halkaisijan ero kompensoituu eri pannalla, eikä tässä ole pannassa vika, vaan vaimentimessa.

Ota 4 kohta käyttöön...
Jos käsissä on 750 pönttö pantoineen sopii 750 johon se onkin tehty ja sovitan sitä 600 johon kuuluisi 10mm halkaisijaltaan suurempi pönttö pantoineen ja huomaan ettei se sovi niin BLING
missä voisi olla vika?
Siinä että käsissäni on väärän kokoinen pönttö vaiko siinä etten vain tajua?
Ota jaffa kohta kymmenen käyttöön, eli lähde lipittämään sitä Hartwallin Jaffaa ja jätä kommentoimatta asioihin, joista et näytä mitään ymmärtävän
mad.gif
...

En jaksa enää tosiaan tätä selittää, mutta yritäppäs vielä kerran lukea tuo Ytsför:in viimeisin viesti !

sanoi:
eikä tässä ole pannassa vika, vaan vaimentimessa.
Ei voi muuta sanoa kuin todella mielenkiintoinen valmistusvika kun pönttö sopii siihen mopoon (750) johon se on valmistettu, mutta ei sovi siihen (600) johon ei ole valmistettu.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mistäs sen tiedät?
Ainakin tuon kusiaisen kohdalla sopimattomuus taitaa olla suht selkee juttu, eikö vain?
Seiskapätkästä sanotaan et paikallaan on ollu, onko jätkää kusetettu?
Vaihtoehtoja silloin on ainakin:
1.Itkeä täällä ja hakea tukea ryhmästä.
2.Korjata se panta.
3.Käydä lyömässä sillä saatanan pöntöllä sen myynyt jannua päähän ja ottaa rahat takaisin.

sanoi:
Ainakin tuon kusiaisen kohdalla sopimattomuus taitaa olla suht selkee juttu, eikö vain?

Ei kovin selkee, koska sama pönttö pitäisi sopia molempiin edellä moneen kertaan selvitetyistä syistä.

sanoi:
Seiskapätkästä sanotaan et paikallaan on ollu

Niin sanotaan, mutta missä sanotaan, että se on sopinut? Paikallaan se on nytkin.

sanoi:
Ei kovin selkee, koska sama pönttö pitäisi sopia molempiin edellä moneen kertaan selvitetyistä syistä.

Ei helvetti on se nyt aika selkee jos ei sovi niin ei sovi.
Pitäispitäis...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

sanoi:
Niin sanotaan, mutta missä sanotaan, että se on sopinut? Paikallaan se on nytkin.

Eli kuten todettua jätkää on kusetettu
pftroest.gif

Nyt kun tuo ykkös kohta on toteutettu niin kannattaisi siirtyä kakkoseen, jos ei taidot riitä niin suoraan kolmoseen ja jos ei uskallus siihen riitä niin kannattaa pysyä ykkösessä.
pftroest.gif

sanoi:

Ei helvetti on se nyt aika selkee jos ei sovi niin ei sovi.
Pitäispitäis...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

sanoi:

Eli kuten todettua jätkää on kusetettu
pftroest.gif

Nyt kun tuo ykkös kohta on toteutettu niin kannattaisi siirtyä kakkoseen, jos ei taidot riitä niin suoraan kolmoseen ja jos ei uskallus siihen riitä niin kannattaa pysyä ykkösessä.
pftroest.gif
Tätä tuskin oli tarkoitettu miksikään tukiryhmän kokoukseksi, vaan alussa oli asiallinen kysymys, "miksi", johon toiset ovat koettaneet asiallisesti vastata ja toiset ovat vaan kommentoineet typeriä. Kumpi itse olet?

Tätä tuskin oli tarkoitettu miksikään tukiryhmän kokoukseksi, vaan alussa oli asiallinen kysymys, "miksi", johon toiset ovat koettaneet asiallisesti vastata ja toiset ovat vaan kommentoineet typeriä. Kumpi itse olet?
Kyllähän tämä orkki on suurimmaksi osaksi yhtä suurta tukiryhmää.

MIKSI kysymykseen tullut esim. jniska:lta hyvin tyhjentävä vastaus, johon asianosainen itse vastannut vitun typerästi.

Itse olen kaikkea tarpeen mukaan...

Nojoo, sanotaan vaikka näin et jos noilla
sanoi:
1. tee sovitekappale väliin
2 tee uusi panta
3 hanki oikeanlainen putki
4 KÄYTÄ JÄRKEÄ
neuvoilla ei pärjää niin kannattaa oikeesti unohtaa koko juttu.

biggrin.gif

Vaimennin on siis eri halkaisijalla, mutta valmistaja on ottanut sen huomioon pannan pituudessa, eli se siis sopii.

Onko panta oikein päin?

Oletko kokeillut pantaa niin päin, että käännät ulkopuolen haarukkaa kohden ja haarukan puoleisen sivun ulospäin?

Itse olen tuon huomannut auttavan sovittaessani sliparia paikoilleen (pannan kiinnityslirvakkeet epäkeskeisesti pannassa). Ainakin Ytsför:n vaimentimessa olisi tuo tilanne, eli pannan kiinnityspiste on lähempänä vaimentimen ulko- kuin sisäpintaa. Jos olisi toisin päin, niin ei taatusti istuisi paikoilleen.
thumbs-up.gif

Back