• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arlen ness 2494 nahkatakki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lokomo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokemuksia kyseisestä takista kaipailisin. Onko esim. leikkaus sellainen, että saa selkä paljaana ajella jos ei käytä ko. takkiin vetoketjulla liitettäviä housuja? (esim.cityhousut yms.)
Tietysti riippuu aika paljon ruumiinrakenteestakin...
tounge.gif

Pelkkää positiivista sanottavaa. Eikä tarvitse selkäpaljaana ajella vaikkei ketjulla liitäkkään housuja kiinni. Laadukkaan oloinen ja yllättävän vilponen kesällä.

ihan jees takki, mutta kestävyydestä voi olla montaa mieltä...
Itse konttasin ko. takilla Alastarossa. Seurauksella, että takki repesi olkapäästä nahan ja kankaan saumasta. Takki on tosin jo korjattu ja taas käytössä. Suojat toimi kontatessa hyvin, eivätkä lipsahtaneet pois paikoiltaan. Eikä nahkakaan kulunut puhki mistään kohdin.
Lopputulos ko. takista on, että erittäin hyvä takki cruisailuun, mutta ei välttämättä paras vaihtoehto radalle... Kuitenkin varmasti kestävämpi ja suojaavampi kuin tixtex takit!!!!

Koot on mun mielestä pieniä ja takin leikkaus on suht lyhyt. esim mulle 187cm 90kg ei isoin koko riittäny mitenkään. Hiton hyvän näköinen rotsi kyllä muuten

hyvä takki! Ei nouse selästä ainakaan minulla. Koot ovat tosiaan pieniä itse käytän 46-48 kokoisia vaatteita, niin arlenin takki on 52! eikä yhtään liian iso. pituus 172 paino 70 kg.

Kylmemmillä keleillä kyynärpäät hengittää liikaa eli palelee, mutta se ei ole takin vika... Suosittelen
062802moto_prv.gif

Ainoastaan plussaa täältä, aluksi ajattelin hommata jotkut halvat goret, mutta tämä rotsi oli aivan pakko ostaa. On meinaan paljon näyttävämpi kuin joku tekstiilitakki.
Ja tämmöisen ohutrunkoisen päälle se on kuin valettu. (isot pojat ei saa vetskaria kiinni).

Back