Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on niin yksilökysymys. Kaikista paras kun käyt koittamassa mieleisiä malleja ja istuvuuden mukaan teet päätöksen..moi!
Seuraavaksi jompi kumpi...arailta chaser tai corsair.
Shoeiltä xr-1000 tai spirit. Oletteko törmänneet tarjouksiin missään? kehukaa tai moittikaa ko. pottia niin voi ehkä helpottaa päätöstä. Xr- 1000 sopi hyvin päähän kuin myös corsairikin.
Halpahan tuo on, mutta itse en ostaisi kyllä ilman kokeiluja.. Tietenkin voit käydä kokeilemassa liikkeessä samaa mallia ja katsoa mikä koko on paras ja tilata tuoltaTuolta X-Spiritti samaan hintaan kuin Suomesta XR-1000. Löytyy myös Araita. Toimitus 2-3vk tai UPSina 1vk maksusuorituksesta. Lisätietoa kannattaa kysyä sähköpostilla.
http://www.motocard.com/sp/Articulos/detalle.asp?ref=M-00216747
Mistä tommosen leukapalan sitten saisi? On siinä ilmavuudessa se hyvä puoli, että voi kaivella vaikka nenää kesken matkaa..Oon ollut ite ainakin suht tyytyväinen XR1000:seen ja moni on kehunut sitä. Voi olla et on meluisa, tulppia on hyvä pitää jos putkesta lähtee yli 80db piemmällä matkalla. Ja leuka pala hyvä ostaa samalla, pukkaa sen verran viimaa alta. Aurinkolasit menee hyvin sisään. Nättikin on.![]()
No jonkun täytyy vaan kerta kaikkiaan olla ihan eri mieltä.Itse petyin pahasti Arain Chaseriin. Laatu ei todellakaan mielestäni ole mikään kummoinen. Kai näissä jotain hyvääkin on mutta jos nyt olisin perus umpipottaa ostamassa niin AGV:n S-4 olisi valintani. Pikkuveljellä on tuollainen ja yhdellä kaverillakin on samanlainen, hintaisekseen todella hyvän oloisia pelejä ja eikös tuo pessyt kaikki araitkin tuossa englantilaisessa testissä.
Nimenomaan. Mulla ollut molemmat, mutta Shoei tuntuu mulle paremmalta.sulle sopii jompikumpi...
harvalle käy molemmat
Silence Kit auttaa jonkinverran eikä paljoa kustanna. Jos on mikki kypärässä niin lienee must-varuste, muuten kohisee leuan alta tulevasta ilmasta jatkuvasti.Tämän kesän olen ajanut Shoein XR-1000 päässä. Omaan päähäni kypärä istuu ihan mukavasti, mutta melu on päätähuimaava vaikka ajaa tulpat korvissa. Ja kun motarilla kurkkaa tuleeko autoja takaa, niin tuntuu että pää lähtee irti. Onhan se kyllä ihan nätti. Seuraava kypärä on muun merkkinen.