• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arai VS Shoei VS HJC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Nikki-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onneksi ainakin Shoeilla ja Arailla on kesäisin koeajopäiviä, että voi käydä ihan kunnolla koettamassa ruukkua "tosi" toiminnassa.
biggrin.gif

Nyt on mullakin toi kypäränvaihto ajankohtaisena. Vaihtoehtoina ovat Arai rx-7 ja viper sekä Shoei Raid 2 ja XR-1000.
Arain rx-7 :sta sain jo erittäin hyvän tarjouksen kun on viime vuoden malli ja istuu todella hyvin päähän, vielä kiinnostais kokeilla Shoeit.
Viperista on myös tulossa väritys mikä kiinnostaisi, mut saisin ton rx-7 :n jopa edullisemmin niin eiköhän se rx-7 Arain potista olisi.

Missä hinnoissa toi Shoein Raid 2 liikkuu, kiinnostaisi toi Strife mikä löytyy Shoein sivuilta, tiedä vaan että saako sitä mistään..?

Missä hinnoissa toi Shoein Raid 2 liikkuu....
Omani tilasin Org. Shopin kautta ja hyvin homma pelasi. Sieltä nopeasti vilkaisin hinnat niin 300-400e näyttää olevan värityksestä riippuen. Näin talvella (jos tätä siksi voi sanoa) kannattaa kyllä tilata netin kautta, mutta tietysti liikkeissä kannattaa käydä etsimässä se oikea malli ja koko.

Mulla oli ennen just toi HJC:n FG-14 ja nyt viime syksynä hommasin Shoei XR-1000. HJC sopii mun päähän ihan jees, mut suhisee aika pahasti. Kuitenkin siihen 235?€ hintaan ihan tyytyväinen olin. Shoei ei pidä ihan niin pahaa ääntä, vaikkei sekään hiljanen oo.

Back