• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Apuva! Matala istuinkorkeus 500-650 m3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaikki!!! t. 196cm 100kg
biggrin.gif

Neitokaisella (153cm) on Kawan Z750S madallettuna koiranluilla ja edestä kolmioita siirtämällä sekä muokatulla penkillä ja hyvin on ajelu sujunut.
smile_org.gif

Tässä olis yksi valmiiksi persjalkaiselle madallettu CBR600F.

Edit. joo ja luetaan ne topicit loppuun asti ennen vastausta.  
biggrin.gif
Oli näköjään mopotin jo hankittu. Eiköhän siitä erkin satulaa sa ihan hyvin muokattua..
smile_org.gif

Tere vaan.

Ei tässä vielä mopottia ole ostettu, vaan homma on käynnissä
edelleen.

Syksy tuo tullessaan ostajan markkinat, toivottavasti.

Tärkeintä olisi kuitenkin löytää emänälle matala, hyvä, aloitusmopotti.

Jos jostain löytyisi Suzuki GN 250
confused_orig.gif
???

Kiinnostaisi käydä katsomassa.

smile_org.gif

Mites olis Suzukin GSR? Viime viikonloppuna sain mahdollisuuden istahtaa pyörän päälle, ihan vain kokeillakseni yltääkö kintut maahan ja hyvinhän ne ylsi. Kiitokset vain sinne Someron suuntaan ABC:n pihalle ja pojulle, joka mielellään pyöräänsä minulle esitteli : ) Muisteli vielä, että 4cm saisi pyörää madallettua. Ulkonäöstäkin täysi 10+ (siis pyörän)...niin ja itselläni sitä pituutta vaatimattomat 164, että siitä sitä vertailupohjaa.
Mulla ei meinaa kyllä kunnolla yltää töppöset maahan (pituutta 170cm)
Päkiät yltää just ja just, oon kait vaan niin lyhytjalkainen...
nixweiss.gif

Olen 168, minulla suht korkea R6 verratessani vakioon joka kaverilla (eli edellinen omistaja lienee ollut pidempikin) ja en ole nähnyt tarpeelliseksi pudotella sitä suuremmin. Ei mitään vaikeutta ajaa, lähinnä vaikeuksia ehtiä tehdä muut velvollisuudet kuin olla mopon kanssa baanalla. 10tkm takana jo tänä kesänä, loppuluku lienee 15000 kun lomaa vielä 2 viikkoa odottaas...

Jos pituutta olisi vaikka nyt 155, pudottaisin koiranluilla kyseisen vehkeen alemmaksi. Mitä pienempi kuski, sitä paremmin kusiaisen ohkanen vääntö toimisi...

Eli Yamaha R6, suosittelen lyhyelle kuskille vilpittömästi. Etkä jää mutkapätkällä ukkosikaan jalkoihin vaikka sillä olisi kuinka tonninen ärrämopo ja matkamopona toi on oikein kiva kanssa, kuka sitä nyt mitään pizzalaatikoita jaksaa vapaa-ajankulkineeseensa asennella
tounge.gif

(ja en jaksanut lukea kaikkia edellä olevia, pahoittelen jos jonkun kommentti risteää omaani tai on sen vastainen. Minusta on loukkaus että daameille ostetaan joku alitehoinen virago jolla joutuuvat taistelemaan porukan mukana kun äijät vetää pintakaasulla kilosella ruutallaan)

Aikas erikoinen veto tuo Housung... ja jotakin.

Samoin Duce.

Mitähän muuta vielä
confused_orig.gif

Tässähän silmät aukiaa........

smile_org.gif

Ensi vuonna myyntiin tuleva Suzuki GSX650F sattaisi olla hyvä pyörä lyhyelle ihmiselle, jos vaan jaksaa odotella toimituksia.. Istuinkorkeus 770mm ja ainakin kuvassa penkin muotokin näyttäisi aika kapealta.

Mulla ei meinaa kyllä kunnolla yltää töppöset maahan (pituutta 170cm)  
Päkiät yltää just ja just, oon kait vaan niin lyhytjalkainen...  
nixweiss.gif

Heh, heh tai sitten allekirjoittanut on vaan pelkkiä jalkoja. Joo tässä nähtiin, ettei kannata omien mittojensa perusteella suositella mitään kenellekkään. Kokeilemaan vaan, niin löytyy itselle se sopivin pyörä.

Aiempaan pyörääni tilattiin Saksasta matalampi satula ja voin sanoa, että ei tee oloa kovin autuaaksi
sad_orig.gif
.
Ei tarvii ajaa kovinkaan pitkää matkaa kuin on peppu aivan puuduksissa. Jos kavennetaan ja otetaan pehmustetta pois niin, näinhän siinä käy.
Nyt kun on jo sinällään matalampi pyörä niin satulaan ei ole tarvinnut tehdä muutoksia ja on huomattavasti mukavampi ajaa. Ite ku oon lyhyt myös niin huomasin, et pyörän painopisteellä on myös paljon merkitystä.

Ei ole heleppoa hakkia emännälle ryörää näköjään.

Luulisi, että niitä on, kun noita Japanialaisia ja Kiinanlaisia on niin pirusti
kaikki yhteen laskien, että kyllä markkinoita piisaa.

Voihan olla, että eivät piruuttan myy niitä malleja Eurooppaan!

No, joo. Taitaa pohjolan kansa vaan olla keskimäärin niin pitkää ja
vankkatekoista, kun syömme perunaa.

Hyvät ehdotukset edelleen tervetulleita ja kiitokset jo tullei
sta.

Riittävän matalaa 500 cm3 tai 600cm3 ei taida olla olemassakaan
confused_orig.gif
?
Käykäähän kokeilemassa esim. TUOTA, klick.
Aika vanha ja suhteessa kallishan tuo yksilö on, mutta huomaa kuinka näppärän kokoinen se on?
idea3.gif
Linkki ei oikein toiminut ??
Voiko tarkentaa ??
Juu, oli näköjään tänään tai eilen poistettu/myyty.

Linkki oli RM Heinolla myynnissä olleeseen Ducati monster 600:een.
Aattelin, että se olisi teitä lähellä, jos tampesterissa asutte.

Mielestäni 600/620/695 Monsteri on mukavan matala, kevyt ja kapea katupyörä.

Tuo Köpin linkin pyörä vaikuttaa myös pätevälle...
Jotain kaksipuokkia en kyllä suosittele edes aloittelijalle. Sen tehot ei riitä kunnolla normaaliin maantieajoon. Viisi...kuusisatasella kerkeää jo ihan mukavasti.

En tiedä minkä hintaluokan peli on haussa mutta Suzuki RF600R ('93-'98) on ainakin matala. "Koiranluita" modaamalla saa vieläkin alemmaksi
Ei nyt niin kevyt eikä ketteräkään kuin joku 250cc mutta liikkuu ihan tarpeeksi ( ~104hp) ja hinta / laatu on yleisesti ottaen kohdallaan
ClicketiClick

Back