- Sijainti
- Helsinki
Totta hitossa Il Monstro!!!!Osta multa.Tosin seiskapätkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei meinaa kyllä kunnolla yltää töppöset maahan (pituutta 170cm)Mites olis Suzukin GSR? Viime viikonloppuna sain mahdollisuuden istahtaa pyörän päälle, ihan vain kokeillakseni yltääkö kintut maahan ja hyvinhän ne ylsi. Kiitokset vain sinne Someron suuntaan ABC:n pihalle ja pojulle, joka mielellään pyöräänsä minulle esitteli : ) Muisteli vielä, että 4cm saisi pyörää madallettua. Ulkonäöstäkin täysi 10+ (siis pyörän)...niin ja itselläni sitä pituutta vaatimattomat 164, että siitä sitä vertailupohjaa.
Käykäähän kokeilemassa esim. TUOTA, klick.Riittävän matalaa 500 cm3 tai 600cm3 ei taida olla olemassakaan?![]()
Mulla ei meinaa kyllä kunnolla yltää töppöset maahan (pituutta 170cm)
Päkiät yltää just ja just, oon kait vaan niin lyhytjalkainen...![]()
Linkki ei oikein toiminut ??Käykäähän kokeilemassa esim. TUOTA, klick.Riittävän matalaa 500 cm3 tai 600cm3 ei taida olla olemassakaan?![]()
Aika vanha ja suhteessa kallishan tuo yksilö on, mutta huomaa kuinka näppärän kokoinen se on?![]()
Kiitos Köpi vinkistä.
Juu, oli näköjään tänään tai eilen poistettu/myyty.Linkki ei oikein toiminut ??Käykäähän kokeilemassa esim. TUOTA, klick.Riittävän matalaa 500 cm3 tai 600cm3 ei taida olla olemassakaan?![]()
Aika vanha ja suhteessa kallishan tuo yksilö on, mutta huomaa kuinka näppärän kokoinen se on?![]()
Voiko tarkentaa ??