Joo, voi olla tosiaan et tää "pappamallin" penkki on puuduttavampi. Mulla ainakin on sellanen tuntuma, että penkki vaan on liian kapea. Corbinilla se tietty korjaantuis hippasen, joten lopulinen ratkaisu lienee juurikin se penkin modaaminen.Tuollainen yhdistynyt etu- ja takapenkki kun Fasussakin on, taitaa aina olla puuduttava. Bläkkärissä on vielä huonompi. Itse en sellaista pyörää enää osta, ehkä tai sitten juu. Ainakin giksun penkki on paljon parempi kuskille.
Mulla on kahdessa pyörässä ollut Corbin. Kyllä siinä istuu tosi pitkään. Miinuspuolena on, että mutkapätkillä ajotuntuma on heikompi kuin originaalissa.
Kunhan koitan täällä kartoittaa mitä muita vaihtoehtoja on. Tykkään kuitenkin tuosta originaalin ulkönäöstä, eli sen puoleen ei olisi tarvetta sitä mennä rukkaamaan. Ja sillä mutkapätkien tuntumalla ei ole mitään merkitystä kun ei ole ajotaitojakaan nimeksikään.
Mä luulen, että me mennään kauniimman osapuolen kanssa ens lomilla (elokuussa) kauppaan ja ostetaan tuommoset puhallettavat aluset. Tuleepahan sitten testattua nekin, tänne ei ainakaan vielä ole yhtäkään mielipidettä semmosista herunut?!?