• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

APUA!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tpower82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mikä neuvoks??
confused_orig.gif
pyörän varashälytin ei lähde pois kauko ohjaimella pois päältä?
sad_orig.gif
kun virrat laittaa päälle hälytin ei inise mut ei samate oo minkäänlaisia virtoja pyöräs mut sitte ku avaimen kääntää off asentoon nii hälytin alkaa laulamaan... Saako tuon hälyttimen miten helposti pois toiminnasta ??

Mikä hälytin sulla on?

En asiaa hirveästi tunne, mutta yleensä noissa hälyissä on ihan tavallinen painike jossakin penkin alla piilossa josta hälyn saa kytkettyä pois päältä myös ilman kaukosäädintä.

mikä neuvoks??
confused_orig.gif
pyörän varashälytin ei lähde pois kauko ohjaimella pois päältä?
sad_orig.gif
kun virrat laittaa päälle hälytin ei inise mut ei samate oo minkäänlaisia virtoja pyöräs mut sitte ku avaimen kääntää off asentoon nii hälytin alkaa laulamaan... Saako tuon hälyttimen miten helposti pois toiminnasta ??
biggrin.gif
jooo... neuwotaan miten jotta saat sitten pöllittyä sen naapurin mopottimen
biggrin.gif
:D

*witsi witsi*

SpyBallissa on ainakin sellainen "emergency procedure" johon tarvii hälyn mukana tulleen koodin ja sen avulla saa vekottimen kytkettyä pois jos ei kake toimi. Ootko kokeillu vaihtaa pariston siihen kaukosäätimeen?

sanoi:
En asiaa hirveästi tunne, mutta yleensä noissa hälyissä on ihan tavallinen painike jossakin penkin alla piilossa josta hälyn saa kytkettyä pois päältä myös ilman kaukosäädintä.

Ei tossa vakoojapallossa ainaskaan oo mitään vipstaakia millä sen sais pois päältä. Jos kauko menee mykäksi ni sitte ei oo muuta konstia kun tuo emergency juttu.

Pyörähälyttimistä ei hirveesti kokemusta ole, mutta..

Ainakin Defan autohälyttimissä vaihtuvakoodiset kaukosäätimet
pitää pariston vaihdon jälkeen koodata uudestaan
ko. hälyttimelle.
Elikkä tarvitset PIN - koodin ja ohjeet miten hälyttimelle
määritellään sallitut kaukosäätimet.

Laserlinessa on hätävarakoodi, millä hälärin saa pois päältä avainta virtalukossa "morsettamalla". Ohjeet löytyy ohjekirjasta, mikä mulla kulkeekin aina repussa mukana varmuuden vuoksi.

Mikä hälytin sulla on?

itse asiassa en tiiä kyseisen hälyttimen merkkiä  
sad_orig.gif
se oli asennettuna jo ostaessa. kapulassa on neljä nappula allekkain rivissä I (on) II (silent on) III (off/finder) ja IV (start).  
omg.gif

Minun häläristä saa äänet pois, jos kääntää hälärin avaimella hälyttimen kaiuttimessa olevan lukon huoltoasentoon. Onko toi kaukosäädin kastunut? Jos näin, niin koeta kuivatella. Patteri kannattaa vaihtaa myös, kuten em. Minulla ei ainakaan patterin vaihdon jälkeen tarvitse mitään koodeja laitella. Onko sulla toista kaukosäädintä, itsellä on kaksi joten molemmat on aina mukana. Jos toinen kastuu tai lakkaa toimimasta toinen sentään toimii. Akku voi myös olla tyhjä tarkista amppeerimärä ja volttimäärä. No toivottavasti saat toimimaan.
wink.gif

no akkuhan se oli aivan tyhjä  
tounge.gif
ja prkl tuli purettua kaikki katteet että pääsöö hälyttimeen käsiks  
withstupid.gif
 mutta jos sitte ens kerralla ymmärtää heti tarkistaa akun  
wink.gif

Hah! Tulee ihan mieleen viime kesä tuntia ennen laivan lähtöä, kun kaverin pyörä ei suostunutkaan käynnistymään. Sen pikadiagnoosi oli, että hälärin käynnistyksenesto temppuilee. Kaveri repäisee Cebarin sivukatteen irti ja alkaa syynätä, mä kysyn siltä, että eiks toi pitäis olla käynnistäessä vapaalla.
omg.gif
biggrin.gif

Back