• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Apua pyörään myynnissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slayersoul
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin kiinnostunut heillä myyntitilissä olleesta pyörästä, johon oli lähes 15 ke:lla laitettu viripalikkaa kiinni ja fiksattu. Myyjä ei tiennyt pelistä mitään ja sanoi suoraan ettei paljoa kiinnostakaan kun peli on myyntitilissä vaan heillä - huuteli vielä perään että mitään ei oteta vaihdossa vaikka mulla oli tarkoitus käteisellä ostaa
biggrin.gif
Mä olen törmänny tohon samaan asenteeseen muissakin kaupoissa. Eipä taida myyntitili olla hyvä tapa myydä pyöräänsä? Vai onko?

Olin kiinnostunut heillä myyntitilissä olleesta pyörästä, johon oli lähes 15 ke:lla laitettu viripalikkaa kiinni ja fiksattu. Myyjä ei tiennyt pelistä mitään ja sanoi suoraan ettei paljoa kiinnostakaan kun peli on myyntitilissä vaan heillä - huuteli vielä perään että mitään ei oteta vaihdossa vaikka mulla oli tarkoitus käteisellä ostaa
biggrin.gif
Mä olen törmänny tohon samaan asenteeseen muissakin kaupoissa. Eipä taida myyntitili olla hyvä tapa myydä pyöräänsä? Vai onko?
Mielelläänhän kauppias myyntitiliin ottaa ja lupaa mitä vain jotta ei tarvitse vaihtopyörää ottaa vastaan.. ja liikkeiden intresseissä on ensisijaisesti myydä omia pyöriä varastosta pois..

Toisaalta toi jassun mainitsema liike ja sen "pitkänhuiskea tuuheahiuksinen" pyörämyyjä on sen verta ylimielinen tavallista tallaajaa kohtaa etten itse edes harkitsisi sieltä pyörän ostoa. Voihan hd-helsingistäkin hyvää palvelua saada, varsinkin jos kuulut oikeilla liivimerkeillä varustettuun prossaporukkaan..
lookaround_orig.gif

Back