mikkokoo sanoi:Ja takaratas tulee nyt sitten täältä...
Itse itseäni lainaten ja itselleni kommentoiden. Akun otinkin ihan Motonetistä kun oli kantisale ja kaikkea eli ei muuta kun Suomi nousuun vai oliko se uuteen nousuun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikkokoo sanoi:Ja takaratas tulee nyt sitten täältä...
JMH sanoi:Siltä varalta, ettet löydä kenenkään komerosta, niin etusen holkki on 9,10 € ja takasen holkit 8,1 € kappale, eli 25,3 € kaikki uutena, plus posti neljä euroa.
b_tommi sanoi:Löytyykö noi siis sumekolta tohon rahaan vai ebaysta?
Vähä meinaa työt haitata harrastusta, ettei kerkee kunnolla ees katteleen...![]()
JMH sanoi:Tuolta
Normi rahti on 15 ekua, mutta tilauksen yhteydessä siellä on kenttä, johon voit laittaa pyynnön toimituksesta kirjekuoressa (tai mitä vain huomioita). Ovat tehneet sen mulle monta kertaa, ja samalla palauttavat ylimääräiset paypal-tilillle. Tulee päivän parin viipeellä tuo palautus.
Tälläkin hetkellä yksi kikkare tuollain matkassa. Posti 3,6 €.
Jos tuon kentän missaat, niin vastailet pyynnöllä vaikka tilausvahvistukseen.
JMH sanoi:Tuolta
Normi rahti on 15 ekua, mutta tilauksen yhteydessä siellä on kenttä, johon voit laittaa pyynnön toimituksesta kirjekuoressa (tai mitä vain huomioita). Ovat tehneet sen mulle monta kertaa, ja samalla palauttavat ylimääräiset paypal-tilillle. Tulee päivän parin viipeellä tuo palautus.
Tälläkin hetkellä yksi kikkare tuollain matkassa. Posti 3,6 €.
Jos tuon kentän missaat, niin vastailet pyynnöllä vaikka tilausvahvistukseen.
Tomber sanoi:Kiitos JMH, tuolta löytyy RSV4 osia mukavasti myös.
mikkokoo sanoi:UK Ebaysta löysin starttiapuja. Tuntus toimivan, joskin se suojakumi siinä päällä ei mene kiinnityskohtiin kun on vääränlainen. Vanha onneksi meni tuonkin päälle...