• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia SL, Honda VTR vai Honda CBR?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^^Anzku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mielestäni koko keskustelu voisi olla motot.netissä eikä täällä...
Mutta onhan tätäkin hauska lukea tylsän talven iloksi.
Orgissa ei olla totuttu koskaan tällaiseen trollaukseen ja siksi kaikki ottaa asiat liian tosissaan.

Ja mitä hivenen oli asiaa seassa niin kysyjä on kookas ja aikoo vielä ajeluttaa tyttöystäväänsä. Tähän paras lienee edelleen VFR800 jossa jopa on inhimillistä olla kyydissä. Muita ei tähän kastiin taida löytyä niin että vielä saisi kuristettuakin.

Pyörä oli ihan uusi.... Honda CBR 125R. Siinä on vain yksi sylinteri.... Ehkä se vaikuttaa asiaan.
alkuperäisessä postissa on mainittu CBR 600 ja kun sanoit testanneesi cebaria  se onkin piikki
033102bebe_1_prv.gif

nixweiss.gif

Noh osta minkä parhaaksi näet, (lähes) kaikkea voi kuristaa jälkikäteen joten älä tuijota tuota 25kw asiaa liikaa ja älä kuuntele noit turhia maatalouskone provoja  
biggrin.gif
Voi olla
tounge.gif
joo sori en tajunnut etten ollut ilmoittanut että kaverini cebari oli piikki. Unohdin sen kokonaan ja oletin että kaikki tietävät mistä minä puhun
withstupid.gif
mutta kuitenkin ekassa threatissa on 600 cebari vaihtoehtona ja sanoin vähä aiemmin ennen tätä että tämä kaverini cebari oli piikki jota kokeilin....

Nii joo minulla on kyllä aikomus myös tyttöystävää ajeluttaa, joka myös tykkää moottoripyöristä. Tämän veturin omistajan kanssa olen pitänyt nyt yhteyttä, mutta ton Aprilian omistaja ei ole vastannut. Cebarin olen periaatteessa pudottanut vaihtoehdoista
tounge.gif
Se oli vaa hienon näköinen joka pisti silmään. Ei minulla ole cebareita vastaan, mutta ei ne taida olla nii mun juttu. Toisin sanoen ei sytytä
biggrin.gif

Mielestäni koko keskustelu voisi olla motot.netissä eikä täällä...
Mutta onhan tätäkin hauska lukea tylsän talven iloksi.
Orgissa ei olla totuttu koskaan tällaiseen trollaukseen ja siksi kaikki ottaa asiat liian tosissaan.

Ja mitä hivenen oli asiaa seassa niin kysyjä on kookas ja aikoo vielä ajeluttaa tyttöystäväänsä. Tähän paras lienee edelleen VFR800 jossa jopa on inhimillistä olla kyydissä. Muita ei tähän kastiin taida löytyä niin että vielä saisi kuristettuakin.
Hys. Tavoite on saada tähän suomi24-vertaus
wink.gif

Mitä tulee VFR:ään, niin ei ollenkaan huono idea. Itsekin tuota aikanaan pidin hyvänä vaihtoehtona, mutta viha yksipuolisia swingejä kohtaan esti hankinnan. Tosiaan kun kuskin mittaa miettii, niin seepra ei välttis kyllä tässä tapauksessa olisi ollut fiksu valinta tyttöystävän kuskaukseen. Meillä tosiaan 183+168cm eikä haittaisi, vaikka olisi vähän vähemmän.

Mitä tulee VFR:ään, niin ei ollenkaan huono idea. Itsekin tuota aikanaan pidin hyvänä vaihtoehtona, mutta viha yksipuolisia swingejä kohtaan esti hankinnan. Tosiaan kun kuskin mittaa miettii, niin seepra ei välttis kyllä tässä tapauksessa olisi ollut fiksu valinta tyttöystävän kuskaukseen. Meillä tosiaan 183+168cm eikä haittaisi, vaikka olisi vähän vähemmän.

Meillä 188+175 ja hyvin sovittiin 01 vifferiin.

Yksipuolenen swingihan on juuri se paras juttu VFR:ssä.
Kiroilin XX:n rengasta vaihtaessa ja ketjua säädellessä normaalia haarukkaa.
Seuraavassa pyörässä on taas yksipuoleinen.

Ja onhan se hienomman näköinenkin.  
bowdown.gif

juu kyl munkin mielestä vifferissä on hieno tuo ykspuoleinen
swingi vaihtaisin veturiinkin semmoisen ku tuo kakspuoleinen
takahaarukka on niin peruskamaa ja ei oikeastaan minkään
näköinenkään niin ku se ei oo cebarissakaan
ja huolto hommelitkin ois vähän helpommat vaikka
ne ei kakspuoleissesakaan vaikeat ole mutta eroo on
kuitenkin.
mut seepra on kyl kokonaisuutena paljon hienompi
ja sporttisempi.
eikse vfr ookki enempi matkasportti

Aloittelijalle alle 25kwn papereilla musta noista paras pyörä olisi cbr. Mukavan rento ja ketterä. Helppo myydä edelleen. Mammakin menee mukavasti kyydissä.

Back