• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia RSV1000R -2004 mittaristo

Moikka,

Tarvittaisiin apuja ja hyviä vinkkejä tämän surullisen kuuluisan RSV:n mittaristo-ongelman ratkaisuun. Pyörästä oli päässyt talvisäilytyksessä akku tyhjenemään ja oli nollannut mittarilukeman.

1. Saako tuota mittaristoa korjattua/modattua siten, ettei se nollaa mittarilukemaa akun tyhjetessä?
2. Onnistuuko mittarilukeman palautus?

Tietoja etsiessäni, olen löytänyt pari kirjoitusta että edellämainitut asiat olisivat mahdollista toteuttaa, mutta mistään ei ole löytynyt miten ne tehdään...

anothergeek sanoi:
Moikka,

Tarvittaisiin apuja ja hyviä vinkkejä tämän surullisen kuuluisan RSV:n mittaristo-ongelman ratkaisuun. Pyörästä oli päässyt talvisäilytyksessä akku tyhjenemään ja oli nollannut mittarilukeman.

1. Saako tuota mittaristoa korjattua/modattua siten, ettei se nollaa mittarilukemaa akun tyhjetessä?

Tietoja etsiessäni, olen löytänyt pari kirjoitusta että edellämainitut asiat olisivat mahdollista toteuttaa, mutta mistään ei ole löytynyt miten ne tehdään...

1) Ei noilla kalikoilla. Ainakin mittariston pitää olla uudemmasta, ehkä myös ECUn.
2) Ei.

Tervetuloa Magnetti Marellin betatestaajaksi.

Tää on hieno laji :p

Ei muutaku kello kiinni ja baanalle!

Ja siis toimivahan tuo mittari kuitenki on? Mulla löytyy yksi gen2 mittari tallista jos on tarvetta... Siinä on "lasi" halki, mutta muuten pitäis olla rokkaava.

...betatestaaja... :grin:

JMH sanoi:
1) Ei noilla kalikoilla. Ainakin mittariston pitää olla uudemmasta, ehkä myös ECUn.
2) Ei.

Tervetuloa Magnetti Marellin betatestaajaksi.

Hieman on tuon tyyppivian vuoksi betatestaajamainen olo =)

Pitääpä alkaa metsästelemään päivitettyä mittaristoa ja testata saako siihen palautettua alkuperäiset kilometrit takaisin...

anothergeek sanoi:
Moikka,

1. Entiedä
2. Jos vaan mittarista löytyy siru mihin tallentaa kilometrilukeman niin on rukattavissa mihin suuntaan tahansa. :D

Back