On se vaan nyt hyvä. Ja hieno.
Ei toi mee likikään sääntöihin jos mä osaan noita sääntöjä lukea, otteita säännöistä (tosin joku oikeasti asioista päättävä tai tietävä voisi selittää, menikö oikein, ja mitä ihmeen järkeä on sallia aftermarket-osat mutta ei uudempien mallien osia).
http://www.ecr-racing.net/files/4115/1682/6147/retro_superbike_2018_1_0.pdf
3.0
Tekniset säännöt
Pyörissä tulee käyttää aikakauden mukaisia osia ja teknisiä ratkaisuja
Kaikki alkuperäisestä moottoripyörästä sääntöjen puitteissa sallittujen vaihdettujen osien on oltava aikakauden mukaisia.
???
3.2 Moottori
Moottorin lohkojen, sylinteriryhmän ja sylinterikannen tulee olla alkuperäinen, aftermarket osat ovat sallittuja. Muita moottorin osia sääntöjen aikakauden mukaisista uudemmista malleista voi käyttää, jos ne ovat ulkonäöltään vastaavia
Gen2 kannet -> non period?
3.3
Polttoainejärjestelmä
Läppärungot vapaat, mutta on oltava aikakauden mukainen
Gen2 läppärungot, non period?
3.4
Sähköjärjestelmä
Sähköjärjestelmää saa muuttaa, mutta on oltava aikakauden mukainen.
Power commander???
3.5
Vaihteisto ja voimansiirto
Kytkimen tyyppi on vapaa, mutta on oltava aikakauden mukainen
TSS luistokytkin?
Olisin toki hirveen iloinen jos joku kertoisi ihan suoraan miten noita luetaan "oikeasti", tämä on vain minun masentava tulkintani aiheesta.
m1kk0 sanoi:Pidä kuutiot alle 1000 ja viivalle retrosbk![]()
Ei toi mee likikään sääntöihin jos mä osaan noita sääntöjä lukea, otteita säännöistä (tosin joku oikeasti asioista päättävä tai tietävä voisi selittää, menikö oikein, ja mitä ihmeen järkeä on sallia aftermarket-osat mutta ei uudempien mallien osia).
http://www.ecr-racing.net/files/4115/1682/6147/retro_superbike_2018_1_0.pdf
3.0
Tekniset säännöt
Pyörissä tulee käyttää aikakauden mukaisia osia ja teknisiä ratkaisuja
Kaikki alkuperäisestä moottoripyörästä sääntöjen puitteissa sallittujen vaihdettujen osien on oltava aikakauden mukaisia.
???
3.2 Moottori
Moottorin lohkojen, sylinteriryhmän ja sylinterikannen tulee olla alkuperäinen, aftermarket osat ovat sallittuja. Muita moottorin osia sääntöjen aikakauden mukaisista uudemmista malleista voi käyttää, jos ne ovat ulkonäöltään vastaavia
Gen2 kannet -> non period?
3.3
Polttoainejärjestelmä
Läppärungot vapaat, mutta on oltava aikakauden mukainen
Gen2 läppärungot, non period?
3.4
Sähköjärjestelmä
Sähköjärjestelmää saa muuttaa, mutta on oltava aikakauden mukainen.
Power commander???
3.5
Vaihteisto ja voimansiirto
Kytkimen tyyppi on vapaa, mutta on oltava aikakauden mukainen
TSS luistokytkin?
Olisin toki hirveen iloinen jos joku kertoisi ihan suoraan miten noita luetaan "oikeasti", tämä on vain minun masentava tulkintani aiheesta.