• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

aprilia rsv mille pari ´´säätö´´kysymystä ym...

Terve vaan kaikille

-Tuli mieleen että pystyykös tuota pyörää säätämään millään muulla tapaa kun ostamalla PC2 tai 3 tmv.
Taitaa itellä käydä vähän laihalla...kiinni on bmc ilmansuodatin, akra putki,arrow lastu.

-Ja sitten tuli mieleen että kannattaakos se 1piuha katkaista (pin16) kun on lastu kiinni...eli vaikuttaako.

-Ja sitten minulla on penkin alla 1 piuha liittimestä otettu irti tais olla vihr./valk, jossa on abicon tapaiset liittimet....eli osaako joku heittää arvauksen/tiedon mikä piuha olisi kyseesssä.

Olen ollut kyllä pyörään enemmän kuin tyytyväinen kun sen ostin tuossa toukokuussa...hienosti on pelittänyt ja vääntöä piisaa
062802moto_prv.gif

Pitääkös orggilaiset koskaan mitään aprilia kokoontumisia koskaan... missään

Terve vaan kaikille

-Tuli mieleen että pystyykös tuota pyörää säätämään millään muulla tapaa kun ostamalla PC2 tai 3 tmv.
Taitaa itellä käydä vähän laihalla...kiinni on bmc ilmansuodatin, akra putki,arrow lastu.
Kait sitä muutenkin voi säätää, mutta tuo PC lienee yksi helpoimmista ja joustavimmista. Kun 'yhtälössä' on monta eri muuttujaa, kuten tuossa sinun virityksessäsi, niin PC lienee se varmin konsti saada säädöt lähimmäs kohdilleen.

sanoi:
-Ja sitten tuli mieleen että kannattaakos se 1piuha katkaista (pin16) kun on lastu kiinni...eli vaikuttaako.

-Ja sitten minulla on penkin alla 1 piuha liittimestä otettu irti tais olla vihr./valk, jossa on abicon tapaiset liittimet....eli osaako joku heittää arvauksen/tiedon mikä piuha olisi kyseesssä.
No villi arvaus olis että kyseessä olisi juuri tuo pin16 ja sinänsä hyvin suojattu piuhankatkaisu. Ko. piuha on varmaan katkottu jo alkuperäisen lastun aikana, siis ennen jonkun erillisen Arrowin tms. lastun hankintaa.

Tuosta piuhan paikasta on ollut jo puhetta ja linkki valokuvaan vanhemmissa ketjuissa, joten kannattaa lukea niitäkin. Milleen ja sen tuunaukseenkin liittyviä ketjuja on muuten ennestäänkin vaikka huru mykke, kannattaa lueskella.

sanoi:
Olen ollut kyllä pyörään enemmän kuin tyytyväinen kun sen ostin tuossa toukokuussa...hienosti on pelittänyt ja vääntöä piisaa
062802moto_prv.gif
Nonnih, ei sitten muutakun hanaa ja lisää ajoa.
smile_org.gif

sanoi:
Pitääkös orggilaiset koskaan mitään aprilia kokoontumisia koskaan... missään
Tjaah, enpäs ole moisista kuullut ainakaan, ehkä ihan sattumalta joskus jossain, tuskin sentään vielä orgin puitteissa erikseen. Kyllähän noihin vehkeisiin ja niiden kuskeihin törmää siellä täällä, oli ne sitten orgissa kirjoittelevia tai ei. Paras tapa bongata monta samanlaista yhtäaikaa lienee joku italomeetti kerran tai pari kesässä, tosin tämänvuotinen oli jo.

Se on testaus piuha(diag mode). Sen avulla voi saada selville missä mättää. Eli kun se on kytketty näkee vika ilmoitukset(yhdistät sen vihr./valk. siihen sini./valk. johtoon).

ps. apriliaforum täältä löytyy lisää tieto jos englanti sujuu

Se on testaus piuha(diag mode). Sen avulla voi saada selville missä mättää. Eli kun se on kytketty näkee vika ilmoitukset(yhdistät sen vihr./valk. siihen sini./valk. johtoon).

ps. apriliaforum täältä löytyy lisää tieto jos englanti sujuu
Jepjep, taisi olla parempi 'arvaus' tuo, siellähän taisi olla jo ennestään yksi irrallaan oleva piuha.
lookaround_orig.gif

Enivei, sehän on tosiaan eri piuha, ja se pin16 -piuhan paikan näkee havainnollisesti vaikka tästä kuvasta. Jos sekin on poikki tai irti, niin varmaan ollut jossain vaiheessa orkkislastusta rajoittamaton kartta käytössä.

Back