• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tutkimusinsinöörinä moottorinvalmistajafirmassa, eli moottoreita töissä ja vapaa-ajalla ja joskus nukkuessanikin.
Ei teillä sattus oleen inssinlantulle duunia siel
buttrock.gif

Virallisesti taidan olla vuoropäällikkö. Käytännössä hengailen konttorissa "paperihommissa" ja kirjoittelen tänne foorumille  
wink.gif

Syksyllä sitten taasen DI-opiskelijaksi  
baaa.gif

062802jumpie_prv.gif
Mä oon joutonoomi ja mulla on krooninen lorvikatarri
033102beer_1_prv.gif

Palkkaa maksetaan siitä jotta kykin pakastimessa....
033102ass_1_prv.gif

Amiksessa opiskelen koneistajaksi. Mutta tuskin ammatikseni niitä hommia kuitenkaan koskaan teen, muita suunnitelmia.

Hajott... Lajittelen paketteja Suomen Postille. Tulevaisuudessa olen työtön inssi, eli opiskelen it-alaa
buttrock.gif

Omassa yhden miehen yrityksessä toimitusjohtaja, myyntipäällikkö, pakkaripoika, reskontran hoitaja ja välillä siivoojakin (harvoin tosin).
Näin kesällä mulla on siis monta viikkoa lomaa
tounge.gif
jos vaan pomo suostuu
062802moto_prv.gif

Laskenta-assistentti, eli kirjanpitohommia... "Raskas" työ vaatii raskaat huvit!

Pitää olla hieman hullu että näissä hommissa ei kokonaan kilahda...
biggrin.gif

En mitään. Mä olen projektipäällikkö.

Osuvasti sanottu tuolla aiemmin  
wink.gif
  Sitä duunia ukko on tekevinään.
Ja itse olen sisarhentovalkoinen  
smile_org.gif

Vesihuoltoalalla kirjanpitoa ja rahoituslaskentaa ym. yleismiehen hommia...jo viidettä vuotta. Kyllä tää mulle on toistaiseksi kelvannut...ei sillä niin väliä mitä tekee kunhan on varaa maksella mopon huoltoja ja bensoja ym. prätkäilyyn liittyviä jutskia...siihen ne kaikki rahat tuntuu menevänkin asunnon lisäksi...mitäpä sillä rahalla vois parempaakaan tehdä? En mä ainakaan tiedä toistaiseksi...  
buttrock.gif

sport05.gif

Back